pátek 15. srpna 2014

Vienna: Random photos

Tak konečně je tu nový článek a tentokrát i s videem.Minulý týden jsem byla přes víkend ve Vídni,tak vám ukážu pár random fotek, a protože jsem i natáčela tak je tu menší video.K videu bych chtěla říct ještě to ,že se strašně omlouvám za kvalitu,ale já ještě neměla bohužel kameru.Jinak ve Vídni jsem si to na 100% užila.
Na asku mi chodily otázky ,co jsem si koupila a takhle.Popravdě jsem si koupila asi 2 čokolády a to bylo všechno.A proč? Chtěli jsme jít nakupovat v neděli, ale od známých jsme se dozvěděli,že mají všechny obchody zavřené.Takže jsem byla celkem smutná a naštvaná,ale taťka řekl,že tam určitě ještě tento měsíc zajedeme,tak můžete očekávat konečně haul.

Ještě jednu informaci sem vecpu.Včera nebo předevčírem jsem natáčela 2 videa a hned večer je stříhala.To jedno jsem stříhala 3 hodiny a pak jsem zjistila,že mi nejde uložit,protože jsem nechtěně smazala originál,tak jsem se je rozhodla natočit ještě jednou.A to druhé jsem zkoušela dnes a opět mi nešlo uložit a to jsem originál nesmazala tak nevím.Teď stahuji různé upravovače videíí a uvidíme.Konečné video by mělo být snad během příštího týdne,ale nejsem si vůbec jistá,protože mám teď hodně akcí moc akcí.
















Ps.: Nějakou dobu nebudou články nebo spíše články s kvalitními fotkami.A proč? Protože včera se mi stala taková nehoda a foťák se mi rozbil.

Byli jste někdy v Pratru ?
S láskou Sherr. 

7 komentářů:

  1. to video máš úplně okopírované po Teri Blitzen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha haha , a řekni mi aspoň podle jakýho jejího videa? díky.hahaha :DDDDDD

      Vymazat
    2. lol :D hlavně že jsi anonym

      Vymazat
  2. wow :) Krásný fotky. Já ve Vídni byla jednou, v zimě ... Krása :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujii,Vídeň v zimě je prý úplně krásná.)

      Vymazat
  3. Ahoj, nominovali jsme tě do Liebster Tagu, byly bychom rády kdybys ho udělala, ale nemusíš:)
    http://iownya.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag_16.html

    OdpovědětVymazat