čtvrtek 7. srpna 2014

Brushes


Nedávno mně přišly tyhle štětce z dresslinku. Přemýšlela jsem,že udělám jen článek o štětcích a pak jen o dresslinku,ale nemám vlastně s dresslinkem moc zkušenost,tak jsem se rozhodla ho nedělat.Většina z vás ho určitě zná a kdo ne,tak vám ho trochu přiblížím.
Dresslink je vlastně něco jako ebay,akorát tam najdete spíše jen oblečení,kabelky i nějaké příslušenství.Jinak je objednávání úplně stejné.
Vždycky jsem chtěla nějakou větší sadu štětců,ale ne zas takovou dražší jako jsou od Zoevy,sephory,Mac...a když jsem uviděla tak levné štětce ve videu jedné youtuberky,musela jsem si je hned objednat.Poprvé jsem nevěděla jestli budou dobré a kvalitní.A moje předpoklady byly samozřejmě špatné.Štětce jsou krásně heboučké a štětinky z nich vůbec nevypadávají.



♥ Jejich cena je přístupná.Sada štětců na oči stála kolem 70Kč a druhá sada na
make- up kolem 171Kč.No není to pohádka?

♥ Vypadají úžasně a jejich design je krásný.Můžete si vybrat ještě z více barev jako
jsou bílé,černé s modrou a jiné.

♥ Nevypadávají jim štětinky.

♥ Krásně se s nimi pracuje.

♥ Jsou krásně heboučké.


tapered kabuki // flat kabuki // flat angled kabuki // angled kabuki // round kabuki 
precision round // precision tapered // precision flat // precision angled // precision flat angeled

Vlastníte nějakou sadu štětců ? Líbí se vám tyto štětce ? Máte nějakou zkušenost s dresslinkem ?

S láskou Sherr.

6 komentářů:

  1. Vypadají moc pěkně, určitě se s nimi musí hezky malovat :))

    OdpovědětVymazat
  2. O přesně těchto štětcích jsem také uvažovala! :) Akorát nějak nemám důvěru k eshopům jako je ebay, dresslink apod.. Ještě jsem se neodhodlala si z nich cokoli objednat, i když zboží na nich je vážně krásné a hlavně hodně levné :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se dřív bála,ale vždycky mně vše přišlo..:))

      Vymazat
  3. Štětce vypadají opravdu kvalitně, a ta cena.. Něco mi říká, že mi v blízké době taky skončí v nákupním košíku:-)

    http://coffeewaterfall.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. hrozně potřebuju štětce, ale všechny mi příjdou neskutečně drahé a zase u těchhle nedrahých se jak říkáš ty bojím toho, že budou nekvalitní a budou to vyhozené peníze no .. ale jestli jsou tyhle super, tak do nich asi taky půjdu :)

    OdpovědětVymazat