pondělí 4. srpna 2014

Little ways to change your life

Ahoojtee

Čím dál tím víc lidí mění svůj životní styl.Už nechtějí být ti,co se přejídají v různých fast foodech, sedí u televize a jednoduše nic nedělají.Abych pravdu řekla dřív jsem taky taková byla ,ale to už je dávno pryč.A tento článek by vám měl trochu pomoct ke změně.A nemyslím změnu,jen k tomu,aby jste jedli zdravě,ale to ,aby jste se cítili lépe a příjemně.

První krok je určitě to, jestli do toho vážně chcete jít a jestli to celou dobu vydržíte.Řekla bych, že toto je takový nejhlavnější krok,který musíte postoupit.Jak se říká změna je život.Když už jste odhodlaní,tak se do toho můžeme vrhnout.


Druhým krokem už začneme s pitím.Neměli by jste pít sladká pití jako jsou kofola,coca cola,sprite,šťávy a taková ta různá pití.Jednoduše vyměňte tyhle pití za vodu a nejlépe když do ní hodíte ještě citron.To by mělo nastartovat hubnutí.Také bych řekla, že v létě je to úplně ideální,takové osvěžující,když si tam hodíte ještě mátu a kostky ledu.Dobrá na osvěžení jsou ještě smoothie,které se dají koupit v M&S,ale také se dají udělat doma.Abych pravdu řekla ,tak jsem je doma ještě nikdy nedělala,ale až budu tak vám dám určitě recept.



Třetím krokem je samozřejmě jídlo.Měli byste jíst 5x denně po menších porcích a měli byste  vynechat sladkosti, brambůrky,mastná jídla.
Teď se hlavně zaměřím na snídani.A proč zrovna snídaně? No přeci, že je to nejdůležitější jídlo dne.Neměla by se vynechávat,ale jestli jste velký spáči tak jako já a snídáte oběd ,tak je to ta největší chyba.Radši si natáhněte budík dejte si menší cvičení a nasnídejte se a odpoledne si můžete zdřímnout.A co jíst ke snídani? Vlastně úplně cokoliv.Já mám například nejraději müsli s bílým jogurtem a do toho nakrájet kousky ovoce.Také jsou dobré vajíčka se zeleninou, mozzarela s celozrnnou bagetou+zelenina, celozrnný rohlík se šunkou.Pití už je na vás ,ale nejlepší je zelený čas, sklenka vody nebo džus.    






Dalším a zároveň posledním krokem je pohyb.Je jasný, že každý na to není,ale když už do toho jdete ,tak se musíte překonat. Ze začátku stačí rychlá chůze a pak už běh,ale je jasné ,že každého běh nebaví, třeba mě. Tak ho můžete vyměnit za cardio, kolečkové brusle, kolo , hlavně nějaký pohyb.I když doma uklízíte,tak také vykonáváte nějaký pohyb.Nebo můžete začít chodit do fitka a mít vlastního trenéra,ale to je trochu dražší záležitost.Pamatujte to, že cokoliv děláte,tak děláte nějaký pohyb.!








Tím že změníte svůj životní styl neznamená jen to, že zhubnete,ale znamená to i to, že se vám zlepší pleť ,vlasy,budete nosit věci o kterých se vám jen zdálo a budete se lépe cítit.


Snad se vám tento článek bude líbit a trochu vás nakopne, přidala jsem i pár motivačních obrázků.

Podstoupili jste už nějakou změnu?  Popřípadě jakou?  Co nejraději snídáte ?  Běháte rádi?

Ps.: Udělala jsem si konečně fb stránku, tak ji běžte určitě „lajknout“ ať víte novinky. Odkaz je když tak zde.

S láskou Sherr.

6 komentářů:

  1. Úžasný článek. Když se podívám na ty proměny tak mám vážně chuť začít!! :))
    http://neonbandit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý článek. Připadá mi, že rok 2014 je celkově nějak zdravý. Všichni totiž jí zdravě. :D

    OdpovědětVymazat