sobota 16. srpna 2014

Liebster award

Ahojkyy

Tento TAG jsem neměla vůbec v plánu dělat.Ale když už mě nominovali nějak  4 lidé,tak jsem se ho rozhodla nakonec udělat.Tak tady je.

Pravidla soutěže jsou:
1.Poděkuj blogerovi,který tě nominoval.
2.Napiš 11 faktů o sobě.
3.Odpověz na 11 otázek,které si dostal/a.
4.Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli , aby odpověděli na tvých 11 otázek.

11 faktů o mně
1.Nepiji mléko,ale miluju kakao.
2.Ráda cestuji.
3.Miluju angličtinu.
4.Za celý svůj život jsem přečetla asi 4 knížky.:(
5.Když jsem byla malá měla jsem odstáté uši.
6.Neumím lhát.
7.Mám strašně moc náušnic, ale vůbec žádné nenosím.
8.Nechutná mi oreo.
9.Sleduji strašně moc seriálů.
10.Nerada jezdím výtahem.
11.Zbožňuji Martina Garrixe.

A tady jsou odpovědi na otázky ,které jsem dostala.

1.Oblíbený seriál ?
Vůbec nevím,který napsat.Ale vybrala bych asi Gossip girl,protože na tu se můžu dívat pořád dokola.

2.Oblíbená písnička?
Já vlastně oblíbenou písničku nemám,ale kterou teď skoro pořád poslouchám je tato. 

3.Jaké je podle tebe nejkrásnější město na světě?
Určitě Londýn nebo Paříž.

4.Nejoblíbenější roční období? A proč zrovna to?
Určitě léto,protože není škola.A podzim,protože mám narozeniny.

5.Jak dlouho máš blog?
Asi nějak rok?? 

6.Kam by jsi chtěla  jet na dovolenou?
Ibiza nebo  USA.

7.Jak si užíváš léto?
Parádně.Ze začátku prázdnin byla nuda,ale teď už vůbec.

8. Jsi  spokojená se svou postavou?
Ne,se svojí postavou nikdy spokojená nebudu.

9. Chceš si něco koupit, ale před tebou je dlouhá fronta. Vystojíš frontu a nebo odejdeš a přijdeš jindy?
Když tu věc hodně chci,tak si ji vystojím.

10.Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
21 a 22 jump street.

11.Píšeš si deník?
Dříve jsem si psávala,ale teď už ne.


Moje otázky.
Jaká je tvoje nejoblíbenější kosmetická značka?
Čeho se nejvíc bojíš?
Nejoblíbenější město na světě?
Máš nějaké místo,kam se ráda vracíš?
Těšíš se do školy?
Jaké seriály sleduješ?
Čeho by jsi chtěla v životě dosáhnout?
Jaká je tvoje nejoblíbenější youtuberka nebo youtuber?
Jaký je tvůj největší sen?
Máš nějaký vzor? Koho?

Nominovat 11 blogerů se mi zdá moc,tak nominuji jen tyhle 3. 

S láskou Sherr.

3 komentáře:

  1. Děkuji za nominaci. :)
    Už ho fakt musím udělat. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží blog!) Dala jsem se mezi pravidelné čtenáře a koukám, že jsem 100! :D
    Jen tak dál!
    ________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat