sobota 23. srpna 2014

Wreck this journal #4


Po hodně dlouhé době je tu další ukázka WTJ.A proč po dlouhé době? Na knížku jsem poslední měsíc neměla vůbec čas,ale to se dnes změnilo.Kdo třeba neví co je to Wreck this journal tak tady je odkaz.Taky sem dám i ostatní části #2 #3 .Ještě bych vám chtěla oznámit,že možná bude GIVEAWAY pokud mi vyjde jedna spolupráce, takže se můžete těšit.

Tohle je vlastně obal knížky,který jsem si jenom trochu vyzdobila.Zdálo se mi to takové prázdné.

Chew on this.Tuhle stránku jsem už na blog dávala, akorát tam nebyly ty „donuty“.

Tahle stránka už je spíš takové dozdobení.Snad se mi to jednou všechno splní.

Drip Something Here. Musím říct,že tohle se mi vůbec nepovedlo.Dělala jsem to lakem na nehty a pak mi to nešlo rozlepit,ale co se dá dělat no..

A place for your grocery lists.Obrázek mluví za vše.

Make a mess clean it up.Vůbec jsem nevěděla jak tohle udělat,tak mi napadlo prostě tohle.Obrázek jste mohli vidět nedávno i na mém instagramu.

Sample various substances found in your home.Prvně jsem tuhle stránku nechápala,ale na hodně stránkách jsem právě viděla různé rtěnky stíny apod., tak jsem to též udělala.

Vůbec si nepamatuji,jak se ta hra jmenuje,ale nakonec jsem ji celou dohrála.A bylo to vážně o nervy.

This is a sign.What do you want it to say.

Page for four letter words.Tohle bylo tak těžké.Některá slova se mi tam dokonce opakují,protože jsem už vážně nevěděla.

A tohle je vlastně hřbet knížky??? Vůbec netuším ,jak se tomu říká.



Také jste si mohli všimnout,že jsem si knížku trošku vylepšila a polepila jí.A to je zatím vše.Příště už bude knížka snad dodělaná i když se na to vůbec netěším.
Chtěla bych se ještě omluvit za ty méně kvalitní fotky,ale pořád mám rozbitý foťák a zjistila jsem,že nejde ani spravit,takže si budu muset pořídit nový. Achjo.

Vlastníte WTJ? Jaká stránka se vám líbí nejvíce?

S láskou Sherr.

9 komentářů: