čtvrtek 29. května 2014

Wreck this journal #3


Je tu další ukázka knížky Wreck this journal.Kdyby zase někdo nevěděl , co to vlastně je ,tak tady je první část,kde o knížce píšu.Tentokrát nemám moc vyplněných listů.Poslední dobu nemám na knížku vůbec čas a když už si ho najdu, tak nad knížkou strávím půlku dne.

Jako první tu je úkol „Do some rubbings with a pencil“.Jediné co mě napadlo byly peníze, přišlo mi to jako dobrý nápad.Potom jsem na vedlejší stránku napsala úryvek s písničky od Miley(Love Money Party).

Tuhle stránku naprosto miluji.Mohli jste ji vidět na mém instagramu.Úkol zněl „Dokument your dinner. Rub,smear,splatter your food…“ Vůbec jsem nevěděla, jestli to tak mám udělat a nebo něco namalovat a ve videu jsem uviděla toto a strašně se mi to líbilo, tak jsem to hned musela namalovala.

Tento úkol jsem si zjednodušila a na stránku namalovala jen ústa.

„Do a really ugly drawing..“Tuhle stránku opět miluji a je to snad moje nejlepší kresba, co jsem namalovala.

„………… watch it deteriorate“ bohužel si nepamatuji,co je na té vytrhlé stránce.Ale myslím si, že tam bylo ať stránku zasadím?? nebo něco takového.

Make a paper Chin.

„Bring this book in the shower with you“ . Do sprchy jsem si ji nebrala,ale pokusila jsem udělat nějak kapky , aby to tak aspoň vypadalo.Což se mi moc nepovedlo:D

„Sew this page“. Musím říct, že tenhle úkol šel aji těžce.Na levé straně toho velkého srdce si můžete všimnout izolepy. A proč? Jednoduše se mi to celé protrhlo a nešlo to nějak znovu sešít.

Glue a random page from a paper newslater here.

„Infuse this page with a smell of your choosing“.Z téhle stránky jsem měla nejvíce špinavé ruky,ale strašně se mi líbí.

„Close your eyes.Connect the dots from memory“.Tuhle stránku jsem dělala nějak 3dny.Zdá se to celkem lehké,ale pokaždé mě začala bolet ruka a už se mi to úplně pletlo.

„Trace your hand“. Jjj jedna tmavší.

„Stain logic“ .Dlouho jsem přemýšlel, co tam mám udělat a jednou večer mě napadly zrovna laky.

A poslední stránka,kterou jsem zatím udělala byla tahle.

Některé stránky jsou i vytrhané.Byly tam úkoly jako vytrhni stránku a zmačkej ji, udělej vlaštovku..

Jaká stránka se vám líbí nejvíce?
Máte WTJ?



S láskou Sherr.

5 komentářů:

  1. Dostanu jí v neděli k svátku a nehorázně se na ní těšim! Jinak to máš pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně ho chci, ale nevím kde ho koupit :/ nemáš nějakou radu kde ho v Praze koupit? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se až si ji koupim!! :) Nejvíc se mi líbila asi „Close your eyes.Connect the dots from memory“ a potom samozřejmě ta s tím "FOOD"!! :D
    http://neonbandit.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat