neděle 25. května 2014

New in: May


Po hodně dlouhé době je tu konečně nový článek.Chtěla bych se omluvit,ale já vůbec neměla čas.Vrátila jsem se v pátek ze školního výletu,který jsem si samozřejmě pořádně užila.Poslední dny je pořádné vedro,což je dobré.Je to lepší než nějaký slejvák nebo bouřky.

Za tento měsíc jsem si koupila celkem hodně věcí,tak mě napadlo proč neudělat NEW IN.Měsíc sice ještě neskončil,ale dopředu vím,že si už nic kupovat nebudu.A proč?Nemám už žádné peníze, jediné co mám je 20kč v peněžence.Za květen se událo strašně moc akcí a věcí,které mě úplně vynulovaly.

Jako prvními věcmi bych začala kosmetikou.Jako první tu mám tyhle dvoje odličovací ubrousky.První jsou od Balea a druhé z Douglasu.Musím říct ,že ty z Douglasu jsou rozhodně lepší než od Balea.Přišlo mi, že Balea ubrousky makeup vůbec neodlíčili a pleť po ní úplně vysušily.Za to po Douglasu byla pleť krásně vyčištěná a taková svěží.
DM

Další věcí je odličovač,také z Douglasu.Tuhle věc jsem si koupila vlastně úplně náhodně.Odličovač je vcelku dobrý,ale vadí mi na něm to, že občas štípe.

Pak tu máme pudr STAY MATTE od Rimmel London,který určitě každý zná.Pro mě je to prostě nejlepší pudr,který jsem kdy měla.K pudru jsem si koupila i bronzer.
DM

Poslední tři věci jsou řasenka,pleťová maska a lak na nehty.Řasenka je z oriflame a tady je na ní recenze kterou jsem nedávno psala.Pleťová maska je také z oriflame a bohužel jsem ji ještě nevyzkoušela,tak nemůžu posoudit jaká je.



Pak tu máme oblečení a různé doplňky.Začala bych touhle soupravou od adidas,kterou jsem dostala od taťky.K soupravě jsem dostala také boty a podprsenku,kterou jsem už dlouho chtěla.


Další věc jsou tyto kalhoty.Když jsem je viděla na různých outfitech musela jsem je hned mít a když jsem je uviděla v Terranově neváhala jsem a hned jsem je brala.
Terranova
Tyhle kraťase jsou prostě boží.Chtěla jsem si je koupit už minulý měsíc ,ale bohužel neměli mojí velikost.
New Yorker

Jako jediný doplněk jsem si koupila tenhle zlatý náhrdelník.
New Yorker
Pak jsou tu tyhle loafers baleríny.Chtěla jsem je dlouhou dobu,ale nikde jsem je nemohla najít až v obchodě do kterého vůbec nechodím.
Street Shoes
Tuhle denim jacket jsem původně vůbec nechtěla,protože jsem myslela že mi nebude slušet.
H&M
A poslední věcí jsou tyhle 3 trička.První je něco na způsob šatů a oversize trička.Druhé je obyčejné s hamburgry, i když hamburgry nesnáším tak to tričko je prostě boží.A poslední je opět oversize.
Reserved // Tally Weijl // H&M
Ještě jsem si koupila obyčejné černé legíny.Jestli scháníte dobré a neprůsvitné legíny, tak je mají v H&M a menší rada nekupujte si legíny z New Yorkeru.!

Máte raději teplo nebo zimu?
Jaký kousek se vám líbí nejvíce?


S láskou Sherr.

5 komentářů:

  1. Ty boty a souprava Adidas jsou super! A ještě se mi moc líbí ta džínová bunda :)
    Jinak já mám radši léto, ale nesmí to být zase nějaké přemrštěné teploty, do 30 stupňu to bohatě stačí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta souprava adidas je úplně boží! A ty trička taky :) btw - proč ne z nyru?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj super článok,moc sa mi páči len tak dalej. Máš odomna odber :)
    http://m2betka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty trička jsou super :-))
    Pěkný článek, tyhle typu příspěvků mě strašně baví :-D ;-)

    OdpovědětVymazat