čtvrtek 15. května 2014

Rozhovor s Teri Blitzen

Ahojkyy

Tenhle článek bude takový jiný, a to tím, že to bude rozhovor.Vždycky jsem chtěla rozhovor zkusit,ale bála jsem se.Ale konečně jsem se odhodlala a je to tadyy.Jééj.Rozhovor bude s Terkou Hodanovou, kterou zná spíš  každý pod jménem Teri Blitzen. A kdo je Teri Blitzen? Řekla bych , že ji většina lidí zná.Je to  česká,14 letá youtuberka a blogerka.K jejímu kanálu na YT jsem přišla tak před měsícem a vlastně úplně náhodně.Do jejích videích jsem se zamilovala.Působí sympaticky a její videa jsou i vtipná.A teď k samotnému rozhovoru.


Jak jsi přišla ke jménu Blitzen?
Teri: Písnička Rudolph the red nosed reindeer.

Jak si se dostala k natáčení?
Teri: To je strašně na dlouho!:D

Jakou práci by jsi chtěla dělat?
Teri: Psát do VOGUE.

Kdybys mohla být na jeden den někdo jiný, kdo by to byl? A proč?
Teri:
Už se mě na to jednou někdo ptal a vím, že jsem řekla,že malé dítě → bezproblémový život.Ale na druhou stranu bych si chtěla vyzkoušet život třeba Kim Kardashian.:D:D:D


Máš nějaký vzor? Popřípadě koho?
Teri: Nemám.

Přemýšlela jsi někdy , že s natáčením skončíš?
Teri: Ano,ale nemám na to

Jak by si popsala sama sebe jedním slovem?
Teri: Jiná.

Kdybys vyhrála velkou část peněz, co by jsi s ní udělala?
Teri: Procestovala to.

Jaká je tvá nejoblíbenější značka kosmetiky?
Teri: Maybelline.

Tak tady je celý rozhovor.Terce bych chtěla ještě jednou poděkovat, že si na mě udělala chvilku.

S láskou 
Sherr.

5 komentářů:

  1. škoda, že jsou odpovědi tak krátké a víc se nerozepsala:/
    jinak skvělý rozhovor!

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý článok,Teri odberám a páčia sa mi jej videá :)
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem na ni nedávno narazila, je fakt super. :)
    Škoda jen, jak napsala tady Anett, že se nerozepsala.

    OdpovědětVymazat
  4. Teri mohla toho povedať viac:// a ty si mohla použiť viac otázok

    OdpovědětVymazat