neděle 11. května 2014

Volume blast mascara The One

Ahojtee:)

Minulý týden mně přišla řasenka z oriflame, která nese název volume blast mascara od The One.Velkou zkušenost s  řasenky  z oriflame nemám,ale jednu už doma mám a je to teď zatím nejpoužívanější řasenka,kdyby jste chtěli udělám na ni také recenzi.A teď už k samotné  řasence .Musím říct ,že jsem z řasenky byla velice překvapená.

Obal řasenky mi přijde docela zvláštní,ale strašně se mi líbí.Uzávěr má takový zkosený a celá řasenka má krásnou fialovou barvu.

Ze štětečku jsem byla překvapená asi nejvíce.A proč? Štěteček je takový malinký,odlišný od normálních.Měřila jsem to s jinými řasenkami a opravdu je menší.Je rovný a jsou na něm malé štětinky.

Shrnutí
Štěteček mi přijde dobrý, ale mně vůbec nevyhovuje.Nemám vůbec objemné řasy a hned po druhé vrstvě se mi řasy začaly úplně slepovat.Ale když jsem si prvně dala řasenku,která mi řasy krásně rozčesala a poté blast mascaru, řasy jsem měla krásně rozčesané a vůbec neslepené.Co je dobré, je to, že se řasenka nedrolí a vydrží dlouho.Pro ty ,co mají alespoň víc objemné řasy, tak by  jim tahle řasenka vyhovovala a tolik by řasy neslepovala.Co mi ještě zarazilo bylo to , že má být řasenka objemná, ale vůbec mi ten objem neudělala.Což některé řasenky,ale dělají, například řasenka falsies volum express.Řasence bych dala čtyři hvězdičky
hvězdičky z pěti

Obal
Výdrž
Štěteček
Neslepené řasy
Objem 


vlevo jedna vrstva řasenky
vlevo dvě vrstvy řasenky / pravé oko řasenka 2000calorie dramatic look od maxfactor + volume blast mascara

Samozřejmě bych chtěla poděkovat oriflame za poskytnutí výrobku k recenzi.

Jaká je vaše oblíbená řasenka?

S láskou Sherr.

2 komentáře:

  1. Super recenze!!! Moje oblíbená řasenka je od Max Factor False lash effect. Opravdu jí miluju!!!!!!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat