neděle 4. května 2014

PRIMARK: Nail Polish

Tak tohle bude taková malá recenze a to na laky z Primarku. Laky jsem si koupila minulý rok na podzim v UK a měla jsem je na sobě jen 5krát. Recenzi se snažím napsat už nějaký pátek ,ale vždycky se mi to vykouřilo z hlavy.Slyšela jsem hodně lidí říkat,že jsou laky kvalitní a dlouho vydrží,ale já si myslím opak.Když jsem je měla poprvé na sobě byla jsem s z nich nadšená,ale nadšení vyprchalo když se mi druhý den lak sloupal a to jsem měla nehty přetřené ještě bezbarvým lakem.Dnes jsme si též lakovala nehty a  některé nehty jsem měla slouplé už večer. 

Balení obsahuje 4 laky-zelený,fialový,červený a třpytivý přesné odstíny tam napsané nejsou.Každý lak má 6ml a vypadají strašně roztomile.Konzistence mi přijde skvělá, ani moc hustá a ani tekutá.Nesmím zapomenout na to, jak laky skvěle voní.Jejich vůně mi připomíná takové ty dětské růžové orbitky.

Shrnutí
Balení
Štěteček
Konzistence
Vůně
Dobrá cena
Skvělé barvy
Trvanlivost






Máte zkušenosti s těmito laky?
S láskou Sherr.

2 komentáře: