čtvrtek 12. června 2014

Miley Cyrus : Bangerz Tour


 Dnešní článek bude o koncertě Miley a zároveňi menší Haul z Primarku.Chtěla jsem psát jen  samotném koncertu,ale napadlo mě , že bych se s vámi mohla podělit o mé příhodě.
Ráno probíhalo vše v pohodě,vyjížděli jsme nějak kolem 12 a než jsme jeli přímo do Vídně,tak jsme zastavili v G3 Shopping centru ,kde byl primark.Také jsme tam museli čekat na kamarádky mamku, která nás měla vzít k hale a dát nám lístky.O pět probíhalo vše v pohodě,dobře jsem nakoupila,najedla prostě pohodička.Taťky jsem sice přemlouvala ať už jedeme dřív,měla pro nás přijet až v 6, ale on pořád ,že ne ,že Vídeň nezná.A tak začíná příhoda.Blížilo se 6 hodin a kámošky mamka psala,že je před Primarkem a my tam samozřejmě stáli také,ale ona jela do jiného schopping centra,tak jsme byli úplně ztracení,protože taťka Vídní jen projíždí a kamarádka věděla jen,kde má školu.Museli jsme tam ,ale dojet, aspoň k její škole,což se vůbec nestalo.Jeli jsme úplně na druhou stranu a ještě k tomu byla zácpa a koncert měl začínat 19:30(předkapela) a my trčeli ještě v 7 uprostřed Vídně.Ale nějak jsme se pak dostali ke Stadhalle ,ale museli jsme se zeptat.U haly jsme sice byli,ale lístky nikde.A proč? Měla je kamarádky mamka,která se ve Vídni úplně ztratila a ještě jí k tomu nebylo dobře.Koncert(předkapela) už začal a my byli stále před arénou.Koncert měl začít nějak v 8.Její mamka přijela nějak v 19:50 a my ještě museli běžet přes celou tu halu a zase zpátky.Když jsme vešly do haly ,hned jsme  naštěstí věděly kam jít.Měly jsme golden circle ,což bylo stání u podia,ale u podia jsme prvně vůbec nestály,ale pak jsme se k němu nějak procpaly. 

A teď už k samotnému koncertu. Koncert měl začít v 8 hodin a začal tuším nějak po deváté(??).V hale bylo hrozné teplo,nedalo se tam ani dýchat a ještě se na nás každý tlačil.A my si samozřejmě zapomněly peníze,ale nějaký pán nám tam dal pití.Některé holky tam i  dokonce omdlívaly.
Po celé hale byly rozmístěny balonky,které se pak spustily dolů.Začátek začínal tím,že Miley sjela dolu po sklůzavce, já vůbec nevím jak to napsat, kdyžtak dám fotku.A koncert začínal písní SMS.Při písničce Love,money,party měla Miley na sobě obleček z dollarů a taky byly všude rozházené.Když dohrála písnička,tak je hodila do publika ,ale na naši stranu vůbec,ale potom to tam hodil nějaký pán a já si ji „vzala“.
Koncert mně vůbec nepřipadal jako koncert, vím ,že to zní divně,ale prostě mně to přišlo, jak nějaká mega party,kterou si každý užíval.Musím říct, že Miley měla koncert dobře zpracovaný a rozvrhnutý, až na to čekání na ní,kdy se ona převlíkala,někdy tam spustili i takové ty krátké filmy,fotky ,ale moc ne.Co mně hodně překvapilo bylo to, jak se objevila  úplně na druhém konci haly a zpívala tam jen s pánem s kytarou a zpívala Joline a Heeyy ya.Já když osobně slyším Joline ,tak to zpívám ještě další týden pořád, tak mi to opět uvízlo v hlavě.Také jezdila na velkém hot dogu, což bylo úplně úžasný a úplně mávala naším směrem.Ke konci koncertu byl také menší ohňostroj,který jsem vůbec nečekala a strašně jsem se lekla, také tam poletovaly konfety a balonky.
Abych to shrnula,koncert byl úplně úžasný, boží a troufám si říct, že i lepší než 1D.Miley je už od pohledu strašně sympatická a jde na ní vidět, že své fanoušky miluje a koncerty si pořádně užívá.Jestli bude zase někde blízko,tak na ni půjdu určitě znovu.

Fotky mám strašně nekvalitní , ale některé lepší jsem vybrala a dala je sem.O videích ani nemluvím.Naštěstí tam nejde slyšet můj zpěv, ale zase tam ječím a celý obraz se kýve.



















Byli jste na koncertě Miley?Šli byste na její koncert? A jaký máte na Miley názor?

S láskou Sherr.

4 komentáře:

  1. ta ,,dolarovka" s miley je božííí ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten koncert musel být hooodně divokej. Kdyby bylo 1D ve Vídni, tak jedu.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem zabloudila na tvůj blog a hodně se mi líbil. Přečetla jsem hned všechny příspěvky a byla jsem vážně nadšená. Inspirovala jsi mě a tak jsem si taky založila blog. Byla bych ráda, kdybys mi napsala na fb. Chtěla bych se s tebou popovídat. https://www.facebook.com/darinchik.denisova

    OdpovědětVymazat