sobota 1. března 2014

Circular skirt

Ahoojkyy:)
Dnes svítilo sluníčko a bylo celkově krásně.Přijela za mnou kamarádka a nafotily jsme pár fotek, řekla jsme jí ať mi nafotí i outfit a tak se i stalo.Outfity budou celkově dva,ale jen o kapánek jiné.Fotky jsou takové světlejší,protože nám tam špatně svítilo světlo.A u dalšího outfitu už jsme byly takové rozesmáté a fotily jsme jen momentky.Tak se kdyžtak omlouvám.


Vzala jsem si svoji novou sukni,kterou jsem si koupila včera.Už dlouho jsem takovou chtěla a když jsem ji uviděla musela jsem si jí prostě koupit.K sukni jsem si vzala květované průhledné tričko.A doladila zlatým řetězem.Boty se k outfitu moc nehodí to musím uznat,ale já v tom spěchu nevěděla,které boty si vzít,tak jsem si vzala ty první, co jsem uviděla.




V druhém outfitu je stejná sukně,ale jiné tričko.Tričko jsem měla po 100 letech na sobě a musím říct , že pořád je úžasné.Jak jste si mohli všimnout minulé boty jsem vyměnila za černé vansky. Na ruku jsem si ještě dala pár stříbrných náramků.



SKIRT – H&M //  PINK T-SHIRT- ?? // SHOES – CCC // NECKLACE–TALLY WEIJL // T-SHIRT-KAPPAHAL // VANS - ?? // BRACELETS – CLAIR’S, PRIMARK 

Příští fotky budou snad už lepší.:)
Sherr.

6 komentářů: