úterý 4. března 2014

Extra Lasting liquid foundation



 Dnes mi konečně přišel makeup,který jsem měla objednaný. A zrovna nedávno jsem si pořídila ještě jeden.Jedná se o Extra Lasting liquid foundation z Avonu a Lift me up od Astor. Makeup z Avonu už jsem měla, takže jsem věděla jaký je,ale od Astoru nikdy.A proč jsem zkusila zrovna Lift me up? Můj starý makeup už došel a ten z Avonu pořád nedocházel, tak jsem potřebovala nový.A Dommie z blogu fvckya zrovna přidala  recenzi a tak jsem si řekla , že ho zkusím.Je vážně dobrý, akorát mi na něm vadí to, že se třpytí nebo jak to napsat.Recenzi na něj dělat nebudu,ale kdyby jste ji chtěli tak ji najdete zde.

A už jdeme k Extra lasting od Avonu. S makeupem zkušenosti nemám, nikdy  dřív jsem ho nenosila,ale v 9.třídě jsem začala.Nevěděla jsem jaký koupit a v Avonu jsem viděla tento a tak jsem ho vyzkoušela.

Makeup je s pumpičkou, snad jako každý.Balení má jednoduché.Abych pravdu řekla je mi celkově jedno jak makeup vypadá, hlavně ať je dobrý.Hustota je skvělá a perfektně kryje.Vůni nemá nějakou speciální, spíš mi přijde že nijak nevoní ani nesmrdí.Makeup vydrží celý den jen s jedním přepudrováním. Cena je přijatelná,když je v akci stojí 159Kč a jinak 189,-. Lift me up stojí v Rossmanu 199Kč.

Extra Lasting liquid foundation X Lift me up 
Nedokázala bych si vybrat.Oba makeupy jsou dobré.Jediný v čem je Astor lepší je to, že vzhled vypadá více přirozeně,ale zase se třpytí.
Extra lasting (odstín NUDE)

ASTOR - odstín 101 rose beige

A jaký je váš oblíbený makeup?
Sherr.

2 komentáře:

  1. ja nie jak moc na make-upy nie som mam doma jeden make-up a to tiež avon lasting ale to ho používam ak idem na nie jaku "akciu" inak som verna svojmu BB kremu od Garnieru alebo Bioderma Al corrector alebo iba korektor pod oči na vyražky a púder:)
    Inak super príspevok!:)

    budem rada ak navštíviš môj blog zachvilu tam bude recenzia na suchy šampon značky Balea :) http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. jendou jsme přemýšlela že BB cream vyskouším,ale zatím jsem si ho nekoupilaaa:) dekuji

    OdpovědětVymazat