úterý 25. února 2014

100 Piece Eyeshadow Palette

Ahojkyy!
Dnes mi konečně přišel balíček,který jsem si objednala.A to paletka stínů od ELF.
Už dlouho dobu jsem chtěla nějakou větší paletku stínů a tak jsem brouzdala na internetu a narazila jsem zrovna na kosmetickou značku ELF.Musím říct,že ceny jsou tam přijatelné a výrobků je tam mnoho.ELF kosmetika není až tak známá,  hodně jsem četla a slyšela, že má prý  špatnou kvalitu výrobků.U paletky mi to vůbec nepřišlo,je úžasná a kvalitní.Možná se jim nepovedlo pár korektorů a makeupů..Musím říct, že  s ní velkou zkušenost nemám no , ale určitě si ještě něco objednám na zkoušku a udělám recenzi.A teď už k samotné paletce.

Paletka 100 Piece Eyeshadow(71605) má 100 barev ,jak už jste mohli vyčíst z názvu.Je skvěle pigmentovaná a určitě se s ní bude dělat dobře kouřové líčení.Paletka obsahuje i zrcátko a dva menší štětečky.Neodolala jsem a zkusila jsem pár barev na sobě ,  vypadají úžasně a těším se až s ní udělám nějaký tutoriál.Jediné, co bych paletce vytkla je to ,jak má nepříjemný zápach.
Skvělá cena
Široký výběr barev
2 štětce + zrcátko
Vůně
Dobré balení(vzhled) 
Doporučuji?



vyzkoušené pár stínů
Tady je odkaz na webovou stránku.
A tady přímo na paletku.
Sherr.

12 komentářů:

  1. Wow, úplne krásne odtiene má ta paletka *-*, ja osobne som o Elf počula už dosť veľa keďže pozerávam asi 50 amerických youtuberiek :D a keď chceš niečo vyskúšať, tak určite nejaké líčka :) tie sú vraj naozaj super, pigmentácia, výdrž, farby a cena by mala byť vraj tiež dobrá podľa toho čo hovoria tie baby :))

    OdpovědětVymazat
  2. dekujuu, uričtě někdy vyzkouším:))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, úplně si mě nalákala :D. Taky se poslední dobou poohlížím po nějaké větší a tahle vypadá super :). Tak uvidíme:)..

    OdpovědětVymazat
  4. vypadaj skvěle, ale myslim že stiny moc nevoni :-D

    OdpovědětVymazat
  5. nad paletkou přemýšlím už nějaký ten pátek ale pořád nevím,jedni říkají že je hodně pigmentovaná a jiní zase že to stojí za nic takže pořád váhám :X cupcake's world

    OdpovědětVymazat