pátek 21. února 2014

What now?

Ahojkyyy!!!

Tento článek je takový volný.Neměla jsem v úmyslu ho psát..Vznikl vlastně z toho , že mi docházejí nápady na články a tak mě napadlo zařadit ho do FOTD. Jak jste si mohli všimnout už  jsem pár takových článků  přidala, a musím říct že mě to opravdu baví.Kdyby jste náhodou nevěděli co FOTD znamená ,tak je to Face Of The Day.Šaty , které mám na sobě jsou z H&M a fotky jsou focené Samsungem zoom lens.
Face:
Veryme cover up concealer
Foundation Extra Lasting
Rimmel London Stay Matte 
Colortrend pressed poder (Translucent)

Eyebrow:
Essence eyebrow stylist set

Eyes:
Eyeshadow primer avon light beige
Avon colortrend eyeshadow beige frost
Dip eyeliner s-HE
MaxFactor 2000calorie Dramatic look
MasterCURL Mascara oriflame





 

Fotky jsou upravené v aplikaci VSCOcam, a některé v ippicy.Kdyby jste chtěli vědět,jaké jsou  efekty použity stačí napsat.

Sherr.

8 komentářů:

  1. ta první černobílá fotka je užasná :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi krásná! :) Tohle jsou nádherné fotky!! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) máš úplne krásny blog a super články + si NÁDHERNÁ :'33 chcem sa opýtať, že aký štetec (značka, typ) je na obrázku? :) ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díkydíkydíyk,,, je to normální štětec na pudr a je z Avonu:)

      Vymazat