pátek 21. února 2014

TAG: Weird questions

Vůbec mě nenapadá o čem psát.A tak jsem na internetě našla aspoň tento TAG.

1) Máš nějakou přezdívku, kterou používá jen Tvá rodina?
Řekla bych , že ne. Jenom mi občas říká mamka Šariku.

2) Máš nějaký divný zvyk? 
Když jsem sama doma, tak  si mluvím sama pro sebe anglicky.

3) Máš nějaké divné fóbie?
Nějaké divné určitě ne. Ale takové ty normální ano a to jsou například fóbie z hadů a pavouků a pak klaustrofobie.

4) Jakou písničku si nejradši zpíváš nahlas když jsi sama?
Wrecking ball od Miley a Little things od 1D.

5) Jaké drobnosti Ti nejvíc lezou na nervy?
Klepání prsty nebo cvakání tužkou.Leze mi to na nervy , ale často s tou tužkou cvakám divný.

6) Co děláš, když jsi nervózní? 
Koušu se do rtu a nebo si hraji s prsty.

7) Na jaké straně postele spíš? 
Uprostřed.

8) Jaký byl Tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Byl  to takový malý zelený pejsek a jmenoval se myslím Broček.

9) Jakou stranou těla jsi otočená ke sprše? 
Nesprchuji se.Raději se koupu.

12) Umíš se svým tělem něco zvláštního, co jiní nedokáží?
Jediné zvláštní co umím je toto

 13) Co jíš když máš blbou náladu nebo se cítíš nesvá?
Čokoládu nebo zmrzlinu

14) Jakou větu nebo frázi neustále opakuješ?
Omg , lol , čus

15) Jde se spát - co si popravdě vezmeš na sebe? 
Pyžamo , ale někdy kalhotky a vytahané tričko.

3 komentáře:

  1. Ty jsi můj člověk! Já si taky sama rpo sebe mluvím anglicky. Horší pak je, když zapomenu přepnout do češtiny a začnu tam mluvit na naše :D

    OdpovědětVymazat