čtvrtek 16. ledna 2014

My favourite youtubers

Ahojtee,
Než začnu psát, všimla jsem si že mám přes 10 000 zobrazení stránky a chtěla bych vám hrozně poděkovat.Nikdy bych neřekla že bude mít tolik,takže ještě jednou velké DÍKY.A teď k článku,konečně jsem se dokopala ho napsat a jsem za to ráda.


Moje úplně nejvíce oblíbená youtuberka je Tanya Burr. Tanya je britka, a své videa má o módě a kráse.Působí na mě sympaticky a je úžasná ,  její přítel Jim je stejně úžasný jak ona a tvoří spolu krásný pár. Tan má také blog,ale ten moc nesleduji,mám radši její videa.Úplně nejvíce videí jsou Makeup tutoriály různých celebrit.Jako např. Tylor Swift,Perrie Edwards, Selena Gomez, ale také má videa s Lottie Tomlinson.



Druhá je určitě Zoella.Zoe je také britka a velká kamarádka Tanyi.Její videa jsou také o módě.A Zoe je jednoduše roztomilá a nádherná.Má také videa s dalšími youtubery, challenge..




Poslední mojí oblíbenou youtuberkou je Bethany Mota. Beth znám teprve krátce a poznala jsem ji právě přes její úžasný GIVEAWAY. Hned jsem zkoukla její videa a uznala, že je vážné boží a nádherná.Má videa všeho druhu např. OOTD,Room tour…



Tak to jsou moje oblíbené youtuberky, jestli by jste chtěli můžu udělat článel  i o oblíbených youtubers(klucích).Také sleduji více youtoberek,ale tyto patří do mých oblíbených, které ještě sleduji jsou například DailyGrace, MakeupbyMandy24..


6 komentářů:

  1. Pro mě jednoznačně Zoe :3 Je sympatická už od pohledu .. :)
    Máš moc pěkný blog .. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tipy! :-) První dvě vůbec neznám, ale Bethany sleduju. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tanyu a Zoe mám hrozně ráda. Bethany jsem měla taky, ale poslední dobou mi její videa přijdou až moc stejná a její hlásek mě začíná otravovat a na to, že je jí 18 je strašné dítě :D já mám třeba ráda ještě stilababe09 nebo beyondbeautystar a taky treba sprinkleofglitter, Louise má úžasnou povahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dřív vadil její hlas jak mluví nahlas ale už jsem si zvykla:D:D zkouknuu :)

      Vymazat