středa 15. ledna 2014

Fashion TAG

Ahojtee,
Tak je tu můj první TAG,který bude na téma móda . Jak se tak dívám na různé blogy,tak jsou teď různé  tagy hodně populární, a mě napadlo proč taky jeden neudělat.


1. Jak bys popsala svůj styl?
Svůj styl oblečení hodně často  měním ,tak bych ho popsala jen jedním slovem a to JEDNODUCHÝ. Ale hodně lidí popisuje můj styl oblečení jako styl Perrie Edwards,ale moc mi nepřijde.


2. Co tvoří základ tvého šatníku?
Základ mého šatníku asi nejvíc tvoří trička.Mám jich strašně moc,ale z toho nosím asi jen tak čtvrtku.


3. Co je nejdražší věcí ve tvém šatníku?
Týjo tak to asi bunda a mikina,ale nevím to jistě.


4. Jakou věc by sis přála pořídit?


5.Kolik utrácíš za oblečení?
Poslední dobou skoro vůbec


6. Jaká jsou tvé nejoblíbenější obchody kde nakupuješ?
Určitě nejvíce oblíbený je Primark a pak už H&M,New Yorker,Terranova, Tall Weijl,Reserved..



7. Jaká je tvá oblíbená vůně?
Chloé roses de chloé

8. Jaký styling vlasů máš nejraději?
Poslední dobou nosím  pořád vlnité vlasy,ale rozhodla jsem se,že si je na nějaký čas budu žehlit.


9. Co si oblečeš, když potřebuješ jít rychle ven a nemáš ponětí, co si vzít?
Podle toho kam.Ale pravděpodobně legíny a nějaký top.


10. Jmenuj módní trend, který chceš, aby se vrátil a zůstal?
Vůbec netuším, a jak se dívám tak hodně módních trendů se vrací.


Návrhy na články mi pište na ask.
Byee, s láskou Sherr

2 komentáře:

  1. heh .. Vidím, že v mnoha věcech se s tebou shodnu .. :D
    mám to ve většině věcí tak jak ty .. :)
    Jinak článek s ,,must have" mě příjemně překvapil .. :3 Taky můj styl . :)

    OdpovědětVymazat