sobota 9. listopadu 2013

October Favourites

Ahojte .Je tu první článek o mých favourites. Tak snad se bude líbit.

Mezi mé "October Favourites"  určitě patří tento Makeup,který mám z Avonu a stál kolem 159kč. Tohle je můj první makeup a musím říct ,že je vážně úžasný.Perfektně kryje a pleť vypadá přirozeně.

Makeup ExtraLasting // Avon // 159kč // Odstín - Nude




K make-upu jsem si ještě koupila štětec.Nad štětcem jsem pořád váhala,ale jak mi ho půjčila kamarádka a zkusila jsem ho ,tak jsem ho  musela hned mít.Bohužel nevím,jak se jmenuje ten obchod kde jsem ho koupila ale stál 100kč. 





Jako další je balzám na rty,který je také z Avonu,ale cenu si bohužel nepamatuji,ale víc jak 100kč to určitě nebylo.Balzám krásně voní,a je dobrý a také se mi líbí jak je malý.




Sprej pro ochranu vlasů při tepelném upravováním.Sprej jsem už dlouho chtěla,a jak jsem ho viděla v Avonu za dobrou cenu musela jsem si ho koupit.




Mezi mé oblíbené také patří tento svetr.Můžu ho jen doporučit! Je z c&a a stál 298kč tuším..Svetr nekouše a je celkově příjemný



Mašle do vlasů.Mašli jsem už hodně dlouho chtěla,ale nikde jsem ji neviděla.Až v Praze v Clair’s a bohužel si nepamatuji kolik stál.Mašle vypadá krásně, a roztomile!


A abych nezapomněla,vím že to k tomuto článku nepatří,ale založila jsem si profil na VotočVohoz .Můj profil je TADY a časem budu přidávat i více věcí ,kdyby měl někdo zájem..



A co vy? Jaké předměty jste si oblíbily za Říjen ?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat