pondělí 4. listopadu 2013

Workout

Hi guys,

Protože už nevím o čem psát,tak mě napadlo že bych přidala pár workout cviků.Co je to vůbec workout? Workout je většinou posílování.Také pomáhá nabrat více svalové hmoty,a ztráty tuku.


- Jako první bych dala cviky na nohy:

Tyto cviky jsem našla minulý rok a musím říct že pomáhají.Ale změna jde poznat až po dlouhém čase.


Další podobné cviky.
Každá dívka chce thigh gap tzv. "mezeru mezi nohama" a i na to je cvičení. Cvičení vážně pomáhá, když se cvičí každý den a skládá se ze 4 částí:

Jsou i workoutové videa na YT. Dobré je má například Blogilates. Nemá nejen cviky na nohy,ale i na břicho a celkově na vše.
Dalších spoustu úžasný cviků najdete tady .

-Zadek
Na zadek jsou určitě dobré dřepy a cviky zvané bridges .



-Břicho
Toto jsou vlastně různé typy sedů-lehů.

Toto cvičení patří mezi mé oblíbené


Jako poslední cvik na břicho,tyto cviky jsem našla včera večer a hned jsem si to stahovala ,ale ještě jsem neměla možnost je vyzkoušet takže nevím jak fungují.




-Ještě mezi moje oblíbené cvičení patří 7 minute workout ,je to aplikace v mobilu která se dá stáhnout zadarmo a já ji jednoduše miluji.Když nemám čas cvičit nějaké dlouhé videa,cviky tak si dám 7 MW ,cvičení vážně trvá 7minut a musím říct že se u ní i dost zapotím.Kdo nemá android v mobilu,tak je video na YT odkaz zde


A když už jsme u přidávání videu tak tady jsou další:

Žádné komentáře:

Okomentovat