úterý 12. listopadu 2013

Favourites Serials

Je tu článek o mých oblíbených seriálech,snad se článek bude líbit a třeba se vám nějaký seriál bude líbit a začnete se na něj též dívat.

Gossip Girl


Gossip Girl je určitě můj nejoblíbenější seriál.Seriál už bohužel skončil ,ale i tak si někdy pustím nějaký díl.Seriál vás zavede do život New Yorské smetánky,kde všichni navštěvují elitní školu na Manhattanu,a kde jsou také všichni pod dohledem záhadné Super drbny, tedy anonymní, bulvární internetové stránky.Hlavními postavami jsou Blair Waldorf(Leighton Meester)- queen B , Serena Van Der Woodsen (Blake Lively)- bývalá školní královna, která se snaží všem dokázat, že už není ta problémová dívka, Chuck Bass(Ed Westwick) -syn miliardáře Barta, po jeho “smrti“ zdědí jeho podnik a peníze , Dan Humphrey(Penn Badgley), Nate Archibald ..

The Vampire Diaries,The Originals



Dva seriály o upírech , jenž The originals je pokračování TVD ale s původními upíry.O seriálu jsem si prvně myslela že to bude kravina,ale musím říct, že není.Seriál je úžasný,a jsem na něm závislá.Kdybych měla vybrat mezi  TVD a Stmíváním  určitě bych vybrala TVD. Hlavní postavami TVD jsou Elena Gilbert(Nina Dobrev),Stefan Salvator (Paul wesley) a Damon Salvator ( Ian Somerhalder).Hlavními postavami TO jsou Elijah Mikaelson,Rebekah a Niklaus.

 Pretty Little Liars



PLL má vlastně také „pokračování“ a název je Ravenswood, na který se moc nedívám,ale je také dobrý. Seriál se zabývá životem čtyř dívek - Spencer, Hanna, Aria a Emily - jejichž parta se rozpadla poté, co pátá z nich - Alison - záhadně zmizela. Po roce jim začnou chodit zprávy od někoho, kdo se podepisuje jako „A“ a vyhrožuje jim, že prozradí jejich tajemství ,která zná pouze Alison. policie potom  najde tělo mrtvé Ali. Na pohřbu dívky se čtyři kamarádky dají opět dohromady a začínají zjištovat kdo vlastně A je a jestli Alison žije.Když jsem viděla první díl vůbec se mi nelíbil,tak jsem se přestala dívat.Po dlouhé době jsem na něj zase narazila a pustila si ho znovu a pak druhý a ten už se mi začal líbit a tak to šlo dál, že jsem za den shlédla klidně i 8 dílů.Seriál můžu jen doporučit je vážně krásný.


Awkward



Hlavní postavou je Jena Hamilton,která bojuje se svojí identitou, a nejvíce po té co se jí stala nehoda,která vypadala jako sebevražda.
The Carrie Diaries 



Carrie Bradshawová je v posledním ročníku na střední škole a poprvé začíná přemýšlet o lásce, sexu, přátelství a rodině, zatímco se připravuje na vysokou školu a Manhatton.Seriál jsem si oblíbila už po prvním dílě,a můžu ho jen také doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat