pátek 29. listopadu 2013

Favourites lipstick

Po dlouhé době je tu nový článek a to o mých Favourites lipsticks .Na fotkách jste si mohli všimnout, že rtěnky až tak moc nenosím,ale naopak když někam jdu tak si ji dám akorát do školy nosím jen balzámy.



První rtěnka je fialová.Normálně vypadá docela světle ,ale na rtech vypadá tmavě.Koupila jsem ji v Primarku a stála 1libru.




Rtěnka colortrend z Avonu.Je to normálně červená rtěnka,ale není až ta tmavě červená jako ostatní,ale na rtech vypadá skvěle.



Tahle rtěnka je vlastně jen taster,který jsem dostala od Oriflame.Rtěnku jsem si hned oblíbila.Je světle fialová a má také trochu třpytky.Taky trochu vypadá jako rtěnka ,kterou nosí Perrie Edwards.



Jako poslední jsou Love Lips,ale to jsou spíše balzámy.Jsou to vlastně napodobeniny Baby Lips.Na LP se mi líbí to,jak krásně voní a zabraňují vysušování.Také na rtech vypadají skvěle.


Mátě nějaké oblíbené rtěnky?
Jaký máte názor na Love Lips?


4 komentáře:

  1. Osobně jsem si řekla k vánocům o baby lips, ale v rossmanu jsem koukala i na ty love lips a myslíš, že jsou stejně dobré? :)

    http://bullshit-everywhere.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někdo říkal že BL jsou lepší,ale nevím no ještě jsem je nezkoušela:)

      Vymazat
  2. Mám Baby lips pink punch a naprosto ho zbožňuju. Dělá mi hezkou barvu rtů a krásně voní. Jak si psala, že je Love lips napodobenina, tak souhlasím. Obal má až na nápis totožný a má ho kamarádka, takže jsem mohla posoudit. Je dražší Baby lips nebo Love lips?

    OdpovědětVymazat