úterý 14. října 2014

What now?

Čaukyyy

Tak a je tu konečně nějaké video.Je to zatím jen nějak 30 sekundové,prostě jenom taková ochutnávka na video,které možná bude.A tímhle se Vás chci vlastně zeptat,jestli byste chtěli na tuhle „věc,masku“ tutoriál?

Video není v nějaké extra kvalitě,protože jsem chytrá a video jsem šla točit když už byla skoro tma a žádné světlo,takže bych se chtěla ještě omluvit.

Snad se Vám bude líbit.



PS: .Určitě mi dejte vědět na fbstránku, ask, kamkoliv, jestli mám udělat celý tutoriál a točit dále.

S láskou Sherr.

4 komentáře:

  1. Škoda, že není delší, ten song miluju! :P

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se ti to povedlo! Krásné, opravdu!

    http://beaufash-klarka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké video. :)
    Prosím tě, zatagovala jsem tě do podzimního tagu. Doufám, že se nezlobíš a výzvu přijmeš. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý!! Podobný obličej/masku jsme si dělaly s kamarádkami na Halloweenskou party <3

    OdpovědětVymazat