neděle 19. října 2014

II. Giveaway

 Konečně je tu slibovaná GIVEAWAYY!!


Více informací ve videu!!

1.Být pravidelným čtenářem na blogu (kdo neví tak je to tohle)
2.Mít „lajklou“ moji FB stránku
3.Dát like a odebírat mě na YT (není povinné)
4.Napsat SEM do komentáře Váš FB nebo e-mail a také napsat Vaši oblíbenou věc na rty:)


Giveaway bude končit 10.9 v 20:00 a výherce bude vyhlášen kolem 9 hodiny,možná dříve.Výherce bude vylosován podle generátoru čísel.

Přeji hodně štěstíííí.

S láskou Sherr.

89 komentářů:

  1. Vše splněno :)
    FB: Bára Mišnerová
    Email: bara.misnerova@seznam.cz
    Jelikož rtěnky ani lesky nenosím, tak mám nejradši EOS balzámy a ještě balzám Garnier Repair. :)

    OdpovědětVymazat
  2. můj email: mracnova.l@seznam.cz
    nejradši mám asi fialový Baby Lips (Peach Kiss)
    P.S.: skvělý blog!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše jsem splnila:)
    FB: Pavlína Švarcová
    e-mail: pajinka.svarcova@seznam.cz
    Mám ráda různé balzámy, jako labello, baby lips, astrid, atp. Moc rtěnkám a leskům nedám:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vše mám splněné:)
    1. Nikola Řezáčová (:D) nebo nickierez@gmail.com
    2. Nejraději používám normální balzám, momentálně mám jeden z drogerie, ale nevybavuji si vůbec značku:/

    OdpovědětVymazat
  5. 1., 2. & 3. - splněno
    FB: Karolína Nováková (máš mě aji v přátelích :D) a mám nejradši balzámy na rty, nejlépe baby lips či eos :) lesky na rty nenosím a ani je ráda nemám, protože se mi díky nim na rty lepí vlasy a rtěnky mi, kromě výjimek, nesluší :D

    OdpovědětVymazat
  6. Sledujem už dlhšie ako :
    GFC: Nikkie
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com
    Mám momentálne moje dva naj produkty na pery a sú nimi Eos Summer fruit... a Essence rúž odtieň 15 OH! So matt! Keďže sa mi začali páčiť také tie nude pery :)

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovědětVymazat
  7. Splněno
    Fb: Adeel Hrubá
    A nejraději používám buď bezbarvé BabyLips nebo zázračné kelímky od Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    Najradšej mám rada Baby Lips od Maybelline a Lip Addict v odtieni Violet Vibe od Veryme/Oriflame.Taktiež mám veľmi rada balzam od Bershky.
    +Dala som LIKE na video a tiež odoberám. :)

    OdpovědětVymazat
  9. FB: Karolína Vostr ,GFC: Pod tímhle účtem :)
    Na rty mám ráda eos balzám (sweet mint) :3 Bohužel není zatím k sehnání v ČR v kamenných prodejnách -.- :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vše splnněno! :3
    FB: Barbora Žehrová
    email: barbora.zehrova@seznam.cz
    .................
    jinak na rty mám nejradši ze všeho nejvíc balzámi. Jako třeba labelo, nebo ty nové od balei, ty jsou boží! :)) Jsem na nich závislá :D
    .
    jinam máš úžasnej blog, přišla jsem na něj před nedávnem, ale vážně klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  11. 1.pod Terr
    2.Tereza Kovářová - hotovo
    3. odebírám i na YT
    4. terr.kovarova@gmail.com - oblíbená věc na rty - balzám Baby lips a rtěnky od Maybelline

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno splněno :)
    gunarova29@seznam.cz
    Nejradši mám bezbarvé Baby Lips :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vše splněno :)
    FB: Markéta Krejčová
    E-mail: krejma08@seznam.cz
    Oblíbená věc na rty: Labello - cherry a Baby Lips balzám od Maybelline ten růžový ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno splněno!
    Oblíbená věc na rty je asi momentálně asi maybelline Baby lips- cherry me nebo EOS summer fruit :)
    Emial: sigisramkova@seznam.cz
    PS: Si strašně hezká ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  15. Vše splněno, jen nevím, jak mám tady dát odběr blogu :)
    Na rty používám nejraději nějaký nebarevný balzám..
    E-mail: romana-sulcova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, vše hotovo :) Na rty miluju malinový balzám z Yves Rocher ♥ můj mail je: laurysss@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji pod jménem Lucie Katrňáková.
    Email: luciekatrnakova@seznam.cz
    Mojím oblíbencem je momentálně balzámek na rty od Carmex :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vše splněno:)
    Fcebook: Verča Možná
    Email: mozna8@seznam.cz
    Oblíbená věc na rty je asi má oblíbená rtěnka z avonu:) jinak miluju baby lips <3
    Gratuluju a přeju Ti aby odběratelé dál stoupali, protože si úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  19. 1. Hotovo :)
    2. Hotovo, jako Helena Lotterová :)
    3. nemám účet na YT
    4. helena.lotterova@seznam.cz, na rty mám nejraději jakoukoliv výrazně červenou rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  20. 1.,2.,3. splněno :)
    oblíbená věc asi baby lips :)
    email: kubuvenda@gmail.com
    fb: Venda Kubů

    OdpovědětVymazat
  21. Všechno splněno,aji like a odběr:))
    email: coufalova.terka@gmail.com
    FB: Terka Coufalová

    Oblíbených produktů na rty mám strašně moc:D Ale asi nejoblíbenější je Babylips,Eos a Lipsmacker :))

    OdpovědětVymazat
  22. Můj FB :Vanda Windsorova

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, VŠECHNO SPLNĚNO!!:-)

    Můj FB - Elli Kubovcová
    ( email - kuboeliska@seznam.cz )

    Jinak v poslední době jsem si hrozně oblíbila BABYLIPS, ale na noc si vždy dávám obyčejný lůj, aby se mi přez noc rtíky hydratovaly.:)

    Měj se krásně a zatím ahoj!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj! Takže všechno jsem splnila :) A na rtech nosím hodně BabyLips (Ale ten mint fresh nemám) a EOS :)))
    Email: simci.fojtikove@seznam.cz
    FB: Simona Fojtíková

    OdpovědětVymazat
  25. všechno splněno.
    můj Fb: Johan Ka
    můj email: laros007@seznam.cz
    Používám jakékoli balzámy

    OdpovědětVymazat
  26. Můj oblíbený produkt je asi babylips mint a ostatní balzámy
    antonie.pecinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj:))
    Všechno splněno:) Na rty nejraději používám balzámy a nejraději mám BABYLIPS ten oranžovej s červeným nápisem :DD
    E-mail: AdelkaVitujova@seznam.cz
    FB: Adéla Vitujová
    Kéžbych to vyhrála!:) Přeju hodně štěstí v youtubu i v osobním životě<3 :))

    OdpovědětVymazat
  28. Všechno splněno :) můj nejoblíbenější přípravek je asi baby lips a dermacol rťenky
    Email : klaraaisha@seznam.cz nebo klaraminar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Vse spneno :))
    Fb: diana pavicova
    Nebo email:pavicovad@gmail.com
    Moje nejnej oblibenejsi vec na rty je baby lips jakej koli. :)))

    OdpovědětVymazat
  30. Vsechno splneno :) moje nejoblibenejsi je eos
    Email: timea800@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Omylem jsem komentář smazala, takže se omlouvám.. Jsem poleno..haha)

      Vše splněné a už jen ten komentář.. :)
      ..Moje oblíbená věc na rty je Baby Lips Cherry me.. A předtím než se Baby Lips dostaly do ČR, můj oblíbený balzám byl od Dermacol Love..haha
      A z rtěnek je má nejoblíbenější od Rimmel Kate Moss v odstínu Dolly Pink, opravdu krásná barvička.. :)

      Email: karolinastankova17@gmail.com

      A tato Giveaway je úplně úžasná, jako vlastně celý tvůj blog..hihi.. Měj se hezky Šáry.. :)

      Vymazat
  32. vše splněno můj nejoblíbenější produkt na rty je baby lips z elektro kolekce v odstínu strong and rose a email tresnickamartulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj vše splneno !a tahle giveaway je super, lepsi veci jsi nemohla vybrat!:)
    Email:alice.bondova@gmail.com
    Fb: Alice Mourková
    A muj nejoblíbenější produkt na rty je babylips peach kiss a balea young juicy orange.:-)) :-))
    P.S:MÁŠ. SUPER VIDEA I BLOG! !!<333

    OdpovědětVymazat
  34. Všechnoo splněno:)
    E-mail: kubukatka@seznam.cz
    Fb: Kačka Kubů
    Na rty používám nejradši nějaké balzámy. Teď mám konkrétně lobello a nějaký obyčejný od garnier.:)

    OdpovědětVymazat
  35. Like, odběr, sledování tvého blogu = splněno, email je: tereza.dlouha01@seznam.cz a oblíbená věc na rty je nějaký balzám, třeba od Labella :D.

    OdpovědětVymazat
  36. Vše hotovo!
    Mail: adisek.drozova@seznam.cz
    Fb: Adél Drožová
    Na rty používám hlavně balzámy - občas i barevný. Používám takový fake na Baby Lips a to Love Lips od Dermacolu odstín 06. Mamka mi nechce BL koupit že je drahý a LL je levnější tak mám alespoň to. Ale musím říct že je super a právě bych ráda vyzkoušela BL :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, všechno splněno. Ty štětce jsou uplně libový :3
    email: monikavevodova@seznam.cz
    Nejoblíbenější mám lesk od Miss Sporty a nějakej balzám, nevím přesně jakej :)

    OdpovědětVymazat
  38. Hotovo!
    Na fb jsem jako Terr Marková, a nejvíc miluju rtěnky, o našem vztahu by se dal napsat hezký román.

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  40. Všechno splněno!:)
    Můj fb: Sofie Sbouli
    Mail: sboulinka@seznam.cz
    Jinak na rty používám nejvíce balzámy, mám už dlouho babylips z Anglie a jsem spokojená:) Jinak zbožňuju ty voňavoučký balzámy od baley:')
    Bylo by boží kdyby to konečně vyšlo:')

    OdpovědětVymazat
  41. hotovo
    fb- Jana Doanová
    email- jana.doanova@gmail.com
    a nejraději mám asi Baby lips:)

    OdpovědětVymazat
  42. Vše splňuji
    FB kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz
    Moje nejoblíbenější věc je momentálně rtěnka od GS Al bacio :)

    OdpovědětVymazat
  43. Vše splněno:)
    FB: Jana Drdová
    jancadrdova@gmail.com
    Mám ráda balzám na rty od Avonu v odstínu Pink Pucker, lehce totiž ty rty nabarví i na růžovo, takže to zároveň slouží jako rtěnka:)

    OdpovědětVymazat
  44. Vše mám splněno :)
    Na fb jsem jako Světlana Strnádková, mail je svetlastrnadkova@gmail.com a moje nejvíce používané produkty na rty jsou rtěnka od Avonu v odstínu Pink Wink a rtěnka od Rimmelu Kate Moss v odstínu 16 :)

    OdpovědětVymazat
  45. Vše splněno
    Fb:Naty Mládková
    Email:natalie.smajlik.cz
    A nejčestěji používám balzámi od Baby Lips ale ten zelený ještě nemám :)

    OdpovědětVymazat
  46. Vše splněno :))
    FB: Mariéé Nováková
    E-mail: majda.99@seznam.cz
    Na rty lesky nebo rtěnky nepoužívám, protože mi nesluší a cítím se v nich nesvá :D jinak raději používám obyčejné bezbarvé balzámy jako Labello nebo Baby Lips :)
    Jinak máš moc super blog :)

    OdpovědětVymazat
  47. Vše splněno. :)
    Čtenář blogu: Roni-Pink
    FB - Veronika Pinková
    E-mail: ronnie-sweetie@seznam.cz
    Na rty si tak maximálně dám nějaký balzám. :D Dřív lesky. Ale nedávno jsem si koupila Baby Lips a naprosto jsem se do něj zamilovala, i když má trochu barvu. (Mám ten růžovo-žlutý ...takže taková barbinovky růžová... :D)

    OdpovědětVymazat
  48. Vše splněno:)
    FB-Anys Aninka Hronová
    A na pusu mám ráda nejvíc balzám protože lesky se furt lepí atd..
    A rtenky nemám ráda ty třpitivé a hlavně růžové to je konec protože jak si to dám na pusu vypadám jak barbie a pak se mi každý směje ale balzám je lehký a někdy i barví to( já ráda ) prostě je mám moc ráda a mám ten od Avon .

    OdpovědětVymazat
  49. Vše splněno.


    Fb:Aňule Áňa Sieberová
    Na pusu máám nejradši Lip Color Buttery od Astoru.Mám jich asi 5 a můj nejoblíbenější odstín je 011.
    Na těch collor butterech je super,že jsou to takové polo rtěnky a polo balzámky,takže tak

    OdpovědětVymazat
  50. jop a můj e-mail je-anna.sieberova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  52. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  53. email - verunkapavelkova@gmail.com
    na rtech nejraději nosím nějaké balzámy, Baby Lips apod. nebo nějaké nude rtěnky a rtěnky v podzimních odstínech:) jsi super! máš boží videa:3
    BTW: mám taky blog, vím že se nekoukneš, ale i přesto ti ho tady dám:) http://lifestylebywendy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  54. email- verule.hruba@seznam.cz
    FB: Verůů Hrubá
    Na rtech mám nejraději balzámy EOS a BabyLips a matné rtěnky:-)
    VŠE SPLNĚNO! :-)

    OdpovědětVymazat
  55. VŠE SPLNĚNO! :)
    FB: Veronika Nováková
    mail: veronika-novakova@centrum.cz
    Na rtech nejradši nosím balzámy.:)

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji přes GFC i FB jako Lucie Martináková.
    lucie.martinakova@email.cz
    Nejraději mám na rtech nude rtěnky :)

    A zvu tě i k sobě na Giveaway :)

    Realash Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat
  57. vše hotovo :) e-mail: verca.spacilova@gmail.com a FB: Veronika Spáčilová
    v zimě uvítám jakýkoliv balzám na rty, pokud hezky voní a je bezbarvý :)

    OdpovědětVymazat
  58. Blog si citam pravidelne :)
    Youtube : odoberam :)
    Moj fb : Simona Mikulova :))
    Na perach mam najradsej rúže alebo babylips :))

    OdpovědětVymazat
  59. Všechno splněnýýýý!!!
    eos asi :D:D

    OdpovědětVymazat
  60. Vse splneno
    Facebook : sabrina sobtik vokurkova
    Eamil: sabinkavok@seznam.cz
    Nejradeji mam balzamy

    OdpovědětVymazat
  61. Všechno splněno:))
    Facebook:Katee Mochová
    Email:katerina.mochova@seznam.cz
    Nejraději mám balzámy:) Baby Lips a EOS občas používám i červenou rtěnku od NYC jelikož je moje nejoblíbenější :3

    OdpovědětVymazat
  62. Vše splněno
    Email: rodicova.veronika@seznam.cz
    GFC: Veronika Rodićová
    Nejraději mám balzámy Baby lips a to v odstínu Pink Punch a Cherry me

    OdpovědětVymazat
  63. Splněno :-)
    FB: Sandra Marešová
    email: sendymaresova@seznam.cz
    Nejraději mám balzám BL o který je v této giveaway - tedy Mint :-)

    OdpovědětVymazat
  64. Hotovo :)
    prdolin206@gmail.com :))
    Na rty nepoužívám skoro nic,jelikož mi spousta věcí nesedí a lesky nesnáším :) takže jen nějaké balzámy z lékárny a hlavně vazelínu.

    OdpovědětVymazat
  65. Splnené.
    GFC pod týmto menom
    FB: Gabriela Alicien Miklóšová

    Jednoznačne rúž od Calvina Kleina v odtieni Eros <3 :)

    OdpovědětVymazat
  66. Vše splněno (i like na stránce)
    Email: kkarolmala@gmail.com
    FB: Kajís Malá
    A teda já se nemaluji ale oblíbila jsem si Baby Lips Pink Punch,ale používám ho málo protože je na mě moc výrazný,proto chci i bezbarevný :)

    OdpovědětVymazat
  67. vše splněno :)
    nejraději mám lip smacker krásně hydratuje :)
    xoxocarrie@seznam.cz
    fb: Simča Prchlíková

    OdpovědětVymazat
  68. Vše splněno. :)
    email: dolsinea@seznam.cz
    Já miluju LIP SMAKER CocaCola <3 Já barevné rtěnky nebo lesky na rty nenosím.
    GFC: Dominika Patlevičová
    FB: Domča Patlevičová
    YT: Dominika Patlevičová

    OdpovědětVymazat
  69. splnené :)
    email: sipkovajanka@gmail.com
    Môj najobľúbenejší produkt je Baby Lips a je mi jedno, ktorý :) Mám rada všetky

    OdpovědětVymazat
  70. ahoj:)
    email: anetanovotna13@seznam.cz fcb: Anet Novotná
    nejradši mám balzám od garnier repair na popraskané rty, dobrý balzám na zimu:)) s babylipsem ještě zkušenosti nemám:)

    OdpovědětVymazat
  71. ahoj:) všetko splnene :))))
    najradšej mám asi hojivý zázrak,kokosový :)
    barbora.surakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj :)
    Nejradši mám babylips :)) je jedno krterý ;)
    Fb-Saša Šáša Makrushyna
    E-mail-sashynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Hii :)
    x FB : Sára Ajka Kútovská
    x GFC : Sár Kucková
    x email - ajkadavidko@gmail.com
    Najradšej mám hojivý zázrak - karamelový a potom babylips alebo EOS :)

    OdpovědětVymazat
  74. Ahojky, ráda se tvé soutěže zúčastním i když konkurence je veliká tak třeba se na mě usměje štěstí,kterého poslední dobou moc nemám.
    na rty mám docela ráda medový balzám, který mi hojí a zvláčňuje rtíky
    fb.Lenka Špryslová
    e-mail:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ahooj :3 :D
    Nejraději mám BabyLips : Hydrate, Peach Kiss a Cherry Me
    Facebook: Aný Albertová
    E-mail: Anie08@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj
    nejraději mám 906- Hot plum
    FB: Lůca Babáčková
    e-mail : lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Na rtech mám pochopitelně nejraději balzám. Vím, nevypadá to nejvkusněji a rtěnka je daleko lepší, ale balzám je pohodlný. Takže asi tak. :D
    FB: Kaja Mlbm
    GFC: Kristýna Gasmanová
    Email: kristyna.gasmanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Mojim úplne že TOP produktom na pery je červený rúž od Miss Sporty z kolekcie Instant lip colour & shine, z ktorej som si kúpila všetky odtiene, lebo je to vážne skvelá vecička.
    Všetky podmienky splnené, sledujem ako Zuzka Zuu
    sueandcolours@gmail.com

    PS: Aby som potešila aj ja teba, pozývam ťa na oplátku na moju GIVEAWAY :-)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2014/10/very-happy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj :3
    Můj nejoblíbenější balzámek na rty je eos wildberry nebo takový ten obyčejný balzámek Helle.
    Fb: Míša Horáková
    E-mail: MoHor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ahojda:)) super soutěž! Jinak já mám nejraději na rtech balzám a to Carmex.
    FB- Anežka Füzéková, email- anezka.fuzekova@seznam.cz
    :))

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj suúper súťaž mohlo by sa pošťastiť . :) Najradšej mám EOS , všetky sú úžasné :)
    GFC: Veronika Dedíková
    FB: Vevika Džergova Dedíková
    email: veronikadedikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. FB:Tereza Fučíková
    email :tf6599@seznam.cz
    Nejradši mám balzámy jako je Baby Lips nebo Labello :)

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj :) nejradši mám balzám na rty EOS, ale používám i Baby Lips
    FB: Karolína Kupská
    GFC: Karolína Kupská
    email: kajakupska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Všetko splnené aj odber aj like ....:3
    Najradšej mám balzam EOS-mentolový a ďalej aj často používam baby lips (ružový a modrý)
    FB: Nicol Nespalová
    :)))))
    PS. super súťaž :33 moc by potešiloooooo

    OdpovědětVymazat
  85. FB: Eva Fojtikova
    Email: eva524@seznam.cz
    Nejradši používám lipsmacker :)))

    OdpovědětVymazat
  86. FB: Barunka Hailandová
    Email : barbora.beruska@gmail.com
    Nejradši mám eos, babylips, astrid balzámy ,... :)

    OdpovědětVymazat