čtvrtek 24. července 2014

Řasenkový souboj

Tak tento článek bude takový rozsáhlý.Bude se jednat o velký řasenkový souboj nebo to můžu nazvat i velkou recenzí řasenek.Našla jsem všechny řasenky,co mám doma,ale také jsem nějaké koupila , hlavně takové ty oblíbené.Snad vám tento článek pomůže najít správnou řasenku.


Jako první tu mám THE FALSIES VOLUM EXPRESS od MAYBELLINE.Když jsem si kupovala řasenku poprvé, čekala jsem od ní hodně.A také se tak splnilo.
Řasenka řasy krásně rozčeše a natočí.Štěteček má střední a zatočený.Co mě překvapilo bylo to ,že řasenka vůbec neslepuje řasy.Je vážně skvělá a tuhle bych doporučovala, mně vyhovovala a to mám málo husté řasy. 

Oblíbenec 
Štěteček  
Cena  
Rozčesané řasy  
Objemné řasy  

Další tu je opět od MAYBELLINE,která nese název GREAT LASH.Tuhle řasenku zná snad každý a určitě ji každý vyzkoušel.Řasenka má zvláštní malý štěteček,který mně hrozně překvapil.Na to , že je tak zvláštní ,tak je úplně úžasný.Jedno velké mínus řasenky je to, že řasy hodně slepuje.A co je na řasence krásné je její roztomilý obal
Oblíbenec
Cena
Rozčesané řasy
Slepené řasy

Řasenka AVON SUPER FULL.Byla moje první řasenka,kterou jsem kdy měla.Vždycky jsem z ní byla překvapená,ale teď už vůbec.Štěteček má zvláštní ,podobný jak řasenka z oriflame.Řasy skoro vůbec neslepuje.Ani teď nevím jestli se tahle řasenka vůbec vyrábí.
Oblíbenec
Štěteček
Cena ??
Neslepené řasy

Tahle řasenka nese název Extra Lasting a je také z Avonu.Abych pravdu řekla je úplně stejná jak předchozí řasenka akorát se myslím lišila cena.
Oblíbenec

Když už jsme u toho AVONU,tak je tu řasenka super CURLACIOUS,která se bohužel už nevyrábí.A vůbec nevím proč, jestli to byla jen limitovaná edice?? Vůbec nevím.Ale řasenka byla úžasná, neslepovala řasy a krásně je nadzvedla.Řasenku jsem si vždycky objednávala až tam jednoho dne nebyla.Pokud by někdo věděl o podobné řasence nebo by se do Avonu vrátila,tak mi dejte určitě vědět.!
Oblíbenec
Kartáček
Objem
Rozčesání řas
Nadzvednutí řas

Jako poslední řasenka z AVONU je IINFINITIVE,která je úplný propadák.Kartáček má takový zvláštní a celkem velký.Slepuje hodně řasy a na spodní se nedá skoro vůbec použít.
Oblíbenec
Kartáček
Slepování řas

Teď se přesuneme k další katalogové značce a to je ORIFLAME.Jako první tu je VOLUME BLAST MASCARA THE ONE Volume.O řasence jsem recenzi už psala,ale zrecenzuji ji znova,protože se hodně změnilo.Kartáček má jak řasenka SUPER FULL od AVONU,ale o něco menší.A musím říct,že tento kartáček mi vyhovuje.Řasy trošku slepuje ale dá se to přežít a cena je přijatelná.
Oblíbenec
Kartáček
Konzistence

A jako poslední od oriflame je tu řasenka,která nevím jak se bohužel jmenuje.Ale jinak řasenka má krásně hustý a zatočený kartáček,který krásně nadzvedne řasy a rozčeše.
Kartáček
Slepené řasy
Nadzvednutí řas
Oblíbenec

Když jsem si tuhle řasenku půjčila byla jsem překvapená jak úžasná je a musela jsem si jí hned koupit.A o jakou řasenku se jedná? Je to PUMP BOOSTER od miss sporty.Řasenka má kartáček poněkud velký a hustý,ale je dobrý.Abych pravdu řekla tak řasy slepuje tak na půl,někdy ano a někdy ne.Co mně na řasence vadí je to,že když vyndáte štěteček je na něm hodně řasenky a musí se trošku otřít což nemám ráda.
Oblíbenec
Kartáček
Cena
Konzistence

A ještě jednu řasenku mám od MISS SPORTY a to je LASH MASCARA MILLIONAIRE .Řasenku bych nazvala jedním slovem a to propadák.Má úplně hrozný štěteček a řasy slepuje více než řasenka Great Lash.
Oblíbenec
Propadák
Slepené řasy
Kartáček 
Konzistence

Méně známá řasenka 2000 CALORIE DRAMATIC LOOK od MAX.V hodně článcích jste si mohli všimnout,že ji hodně používám.Řasenka je jednoduše super.Řasám dá krásný objem,rozčeše je a vůbec je neslepí.Proto ji používám jako první a pak nanesu druhou vrstvu jiné řasenky.Tuhle řasenku bych vám určitě doporučila.
Oblíbenec
Kartáček
Objem
Rozčesání
Konzistence

Poslední kategorií jsou voděodolné řasenky a začala bych s tou méně funkční a to je VOLUME MASCARA FLASH od RIMMEL LONDON..Na to že řasenka by měla být voděodolná ,tak svůj účel vůbec nesplnila.Takže je jednoduše na nic a to i její kartáček.
Oblíbenec
Voděodolnost
Slepené řasy
Konzistence 

Jako další propadák tu je XX LONG WATERPROOF MASCARA od MISS SPORTY..Jak už jsem řekla tak propadák a co se dá čekat za takovou cenu?
Oblíbenec
Voděodolnost

A konečně tady mám funkční řasenku,kterou je THE ROCKET VOLUM EXPRESS od MAYBELLINE.. Řasenka naprosto funguje,vůbec se nehne až na to když si chcete otřít oči tak se trošku rozmaže.Její kartáček je takový tlustší,ale jednoduše dobrý a řasy neslepuje.Řasenky od Maybelline jsou jednoduše perfektní.
Oblíbenec
Voděodolnost
Kartáček
Konzistence


Do budoucnosti si plánuji koupit ještě řasenku They´re real od Benefitu na kterou jsem četla spoustu kladných recenzí,ale bohužel teď nemám peníze a řasenka je trošku dražší.Máte ji někdo?
Jaká je vaše oblíbená řasenka a která naopak ne ?

S láskou 
Sherr.

9 komentářů:

  1. Super recenze, kterou si rozhodně prohlídnu před koupí nové řasenky!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moje oblíbená je od Maybelline, Colosálka. :) Úžasná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řasenky od Maybelline jsou prostě úžasnéé:) a děkujiiii:))

      Vymazat
  3. Super recenze. :) Určitě se budu inspirovat, při příští koupi nové řasenky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelá recenzia :) Ja mám najradšej riasenky od Maybelline a hneď tá prvá od nich je fakt super :)

    http://dreams-thoughts-things.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. They're real je super, ale vyrovná se třeba takové Rocket od Maybelline podle mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já jsem po dlouhém hledání zakotvila u Catrice 'Better Than False Lashes' a už nehodlám měnit. Ta řasenka je pro mě dokonalá! ;-)

    OdpovědětVymazat