pátek 25. července 2014

OOTD: Daisy

Ahojtee

Dneska byl krásný slunečný den a my se s kamarádkou vydaly na pouť.Ale poutí jsme jen prošly a rozhodly jsme se ,že tam půjdem až zítra.A co jsme dělaly když jsme nebyly na pouti?Šly jsme na drink,na zmrzlinu a nafotit outfit o kterém je tento článek.

Vzala jsem si konečně tento nový skort,který jsem měla na sobě asi dvakrát??.A k tomu obyčejné černé tílko.Brýlí jste si mohli všimnout už na více outfitů, ale já tyhle prostě ráda nosím.K outfitu jsem si vzala kabelku,která je vlastně kamarádky.Žádný doplněk jsem nevolila,protože už byl na kabelce řetízek ,tak už by to vypadalo přeplácaně.









SKORT – PRIMARK // VEST – TALLY WEIJL // SUNGLASSES – H&M // HANDBAG – TAKKO / SHOES - DEICHMANN


Co říkáte na skort?  Vlastníte nějaký? A jak si užíváte prázdniny?

S láskou
Sherr.

2 komentáře: