neděle 13. dubna 2014

Hot chocolate

Dnešní článek bude trochu odlišný od ostatních.Bude se jednat o recept na horkou čokoládu s marshmallows a karamelem.Horká čokoláda se spíše hodí na zimu,ale teď jsou také dny,kdy by jste nejradši zůstali celý den v posteli s horku čokoládou a knížkou.Tak proč to nezkusit.Přemýšlela jsem už dříve,že tento článek udělám,ale bohužel jsem neměla malé marshemllows. A nedávno jsem byla nakupovat a uviděla jsem je v M&S ,tak jsem si je hned vzala a rovnou i karamelový topik.A teď už konečně k receptu.

Budete potřebovat jen pár věcí, a to jsou
·        Horká čokoláda
·        Mléko na fotce není zapomněla jsem je vyfotit
·        Karamelový topik
·        Marshmallows
·        Oblíbený hrneček a jeden normální
·        Šlehačka na fotce také není, zapomněla jsem ji koupit:D

-Prvně si dáte do hrníčku 3-5 lžiček čokolády,podle toho ,jak to máte rádi.Po té už ji zalijete horkou vodou a pečlivě rozmícháte.

Mezitím si do jiného hrnečku dáte karamelový topik.Trochu na dno a po té okolo hrníčku.

Pak už přilijete čokoládu do hrnečku s karamelem a trochu rozmícháte.
Nakonec dáte na čokoládu šlehačku a posypete marshmellouny.A můžete si vychutnat tento jednoduchý recept.







Doufám,že se vám tento jednoduchý recept líbil,a kdyby jste to nepochopili tak se stačí kouknout na tohle video.

S láskou
Sherr.

9 komentářů:

  1. už dlouho jsem přemýšlela, jak si udělat dobrou domácí horkou čokoládu, takže moc děkuju za tenhle článek, určitě si tu horkou čokoládu brzo udělám! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Odkud máš marshmallows?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Boze pro ty mini marshmallows si musim skocit !! Mimochodem ted mam hroznou chut na horkou cokoladu :D
    Mas super blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten topik od M&S máme doma :) Takže možná zkusím

    OdpovědětVymazat