pátek 18. dubna 2014

OOTD:Chic

Čautéé.

Dnešním článkem bude outfit post.Tento týden je vcelku špatné počasí,pořád fouká vítr,ale občas svítí sluníčko.Ve středu bylo krásně až na ten vítr no,a s kamarádkou jsme šli ven a nafotily outfit.Ještě se omlouvám,že moc nepřidávám,ale příští týden mám přijímačky a musím se už konečně učit.Chtěla jsem se učit už od včerejška,ale jela jsem do Prahy a dnes také nemám čas.Takže to dopadne na poslední chvíli,ale snad přijímačky udělám a na školu se dostanu.Po přijímačkách můžete očekávat další recenze,outfity a přemýšlím dokonce i nad videem.:)

Vzala jsem si high waist rifle,které mně byli ještě na Vánoce v pase dobré a teď jsou mi velké,což mě docela štve,protože já nerada nosím pásky.K riflím jsem si vzala tričko,které jsme si koupila nějak před dvěma týdny.Já takovýhle trička naprosto milujI.Jsou takové jednoduché a prostě krásné.Jako boty jsem zvolila creepers,na krk řetěz a na záda backpack.Na jedné fotce mám i beanie,ale ta k outfitu nepatří,chtěla jsem ji jen na jednu fotku.






JEANS – NEW YORKER// SUNGLASSES-H&M//CREEPERS-HUMANIC//BACKPACK-F&F//NECKLACE-TALLY WEIJL// T-SHIRT-PEEK&CLOPPENBURG

S láskou Sherr.
A ti co dělají přijímačky,tak přeji hodně štěstí.

10 komentářů: