úterý 11. března 2014

Sunny day ☼

Ahojkyy.

Dnes byl krásný slunečný den a celkově takový nádherný.Už jde vidět,že se jaro blíží.A já jaro přímo miluji,je to jedno z mých  oblíbených období.Akorát toto jaro bude pro mě jiné než ty ostatní, a to protože jsou v dubnu přijímačky na střední školy.A už se teď pomale připravuji a abych pravdu řekla vůbec se netěším a bojím se,že to nedám.
A teď k outfitu.Rozhodla jsem si vzít černou circular skirt,kterou jste mohli vidět už v dřívějším článku.K sukni jsem si vzala průhlednou modrou košili bez rukávů,kterou mám už dlouho,ale nikdy jsem ji moc nenosila.Jako doplněk jsem si dala na krk řetízek s křížky.Taky si můžete všimnout slunečných brýlích,které jsem měla na sobě po dlouhé době a musím říct ,že tyto jsou moje oblíbené,ale plánuji,že si pořídím tento rok ještě spoustu brýlí.




CIRCULAR SKIRT- H&M//SHIRT-H&M//SHOES-DEICHMANN//NECKLACE-TALLY WEIJL//GLASSES- ANN CHRISTINE x C&A  


Ještě bych vám chtěla říct, že budu dělat GIVEAWAY. Giveaway zveřejním během tohoto nebo příštího týdne.Takže se můžete těšit a přemýšlet,co to může být.

S láskou Sherr. 

8 komentářů:

  1. Ježiš, ty seš krásná!
    S těmi přijimačkami to mám podobně, ale držím palce!
    Během týdne budu dělat giveaway, tak se můžeš zúčastnit :)

    awesomelifebyb.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Awh děkujiii, hodně štstííí!!
    Uričtě se zúčastním:)

    OdpovědětVymazat
  3. boty a okuliare by som vymenil.. inak pohodka :)

    OdpovědětVymazat
  4. jiné boty a brýle. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co je to GIVEAWAY? :O

    OdpovědětVymazat