neděle 9. března 2014

10 Things I want To Do

Čaukyy!

Určitě jste si všimli,že blog má nový vzhled.Ten předtím se mi už nelíbil a chtělo to nějak oživit.Další věc , kterou do toho to článku zařadím bude poděkování a to za to , že blog přesáhl 20 000 návštěv.WOW.Děkuji moc,nikdy bych neřekla, že se na takové číslo dostanu.
A teď k článku.Poslední dobou nemám vůbec žádné nápady na články,ale dnes jsem projížděla blog Tanyi Burr a našla tam právě tento článek,tak mě napadlo proč ho neudělat. 

1.)   Jíst zdravě – jíst zdravě nemyslím jen to , že vynechám cukroví a tak.Ale to , že celkově změním svoji stravu

2.) Zhubnout – mohli jste si už přečíst v článku, že jsem zhubla,ale mně to pořád nestačí.Potřebovala bych ještě tak 3-5kg dolů,abych měla svoji vysněnou váhu.A také začít víc posilovat.

3.)Začít běhat – už dříve jsem běhala a pravidelně ,ale nějak mě to přešlo.A teď jdu běhat tak 3 krát za měsíc a nic.A prostě musím začít běhat každý den.

4.)Darovat krev – vždycky když jsem byla malá, viděla jsem to v televizi a vždy jsem to chtěla zkusit a teď se mi to může konečně splnit.Myslím si,že je to dobrá věc a zachrání to životy mnoha lidem.

5.)Koupit si kontaktní čočky – nosím brýle , jak jste si mohli všimnout.A už mě vůbec nebaví.Tak jsem si řekla že si v létě pořídím čočky.

6.)Podívat se do New Yorku – tohle je taková nereálná věc , ale co se dá dělat.Do NY se chci podívat od té doby , co jsem viděla Home Alone a Gossip Girl.

7.)Dočíst Hledání Aljašky – od kamarádky jsem si půjčila Hledání Aljašky a Hvězdy nám nepřály. Knížku TFIOS jsem měla přečtenou nějak za týden a Hledání Aljašky čtu asi už tak 2 měsíce a jsem nějak na dvacáté straně.Knížka mě sice moc nebaví,ale musím ji přečíst!
          
8.)Potkat se s Miley Cyrus- v létě jdu na její koncert.A přála bych si,abych ji někde potkala a „pokecala“ s ní,protože mi přijde jako neskutečně úžasný člověk.Tahle věc je spíše takový sen.
  
9.)Koupit si něco od chanelu – že si koupím něco od chanela si říkám už strašně dlouho,ale pořád nejsou peníze..


10.)Nechat si udělat tetování

Co říkáte na vzhled blogu?
Jaká je největší věc kterou chcete udělat ?

Sherr.

2 komentáře:

  1. V hodně věcech se s tebou shodnu. Kromě 5. a 7. Kontaktní čočky už mám a vřele doporučuju. Ten koncert ti závidím, já už hodně dlouho zpracovávám naše, aby mě vzali do Vídně, ale nevím, nevím ... Jinak já bych ještě přidala podívat se do Londýna a Paříže :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je skvěléé:))v Londýně jsme už byla a je krásný a do Paříže bych také chtěla:(

    OdpovědětVymazat