pondělí 24. března 2014

RECENZE: Šampon+Kondicionér

Ahojkyy.
Na mém blogu jste si mohli všimnout toho,že poslední dobou dělám hodně recenze.A musím říct ,že mi to opravdu baví.Tentokrát to bude recenze na šampon a kondicionér. Nejprve bych chtěla poděkovat oriflame(orif24) za poskytnutí výrobků právě k recenzi.S oriflame mám dobrou zkušenost, a doufám, že mi i tyto věci nezklamou.
Přesněji se jedná o šampon a kondicionér na suché a zničené vlasy. 

Shrnu oba produkty.Šampon má přesný název RESTORE THERAPY SHAMPOO a je to od značky HairX.Kondicionér má přesný název RESTORE THERAPY CONDITIONER, ostatně má úplně stejný popis jako šampon.Akorát je vyměněné jedno slovo.

Obal
Nevím proč,ale strašně se mi líbí obaly u šamponů.A tenhle je vážně skvělý,takový profesionální nebo jak to říct.Ale pravda je,že na obal od SYOSS nemá.Ale jinak je v pohodě.

Konzistence
Šampon je krásně hustý akorát si musíte dát trochu více šamponu do hlavy.Ale co mě překvapilo,je to, že když jsem si ho „namydlila“ na hlavu ,tak se zdál takový těžký a až moc hustý.A také moc nepěnil.Řekla bych,že je to tím, že každý šampon je jiný a já jsem zrovna zvyklá na ty co hodně pění a jsou takové lehké.
Kondicionér je krásně lehký a tekutý.Je to smívatelný kondicionér a řekla bych ,že tyto jsou nejlepší.Vlasy jsou po něm krásně jemné a dobře rozčesatelné.

Vůně
Šampon i kondicionér nádherně voní.Ale šampon voní lépe,více svěže a jakoby krémově.S vůní jsem spokojená na 100%.

Hodnocení
Šamponu bych dala 5 hvězdiček z 5.Vlasy se mi po něm celkově zlepšili.Už nejsou ,tak suché a takové zvadlé.Má skvělou vůni, obal a vše co by měl šampon splňovat.

Kondicionér také 5 hvězdiček z 5.A abych pravdu řekla, v životě jsem měla dva kondicionéry.A ten jeden z toho byl tuším pěnový, a ten mi vůbec nevyhovoval.A tím chci říct, že tento smívatelný je proste nejlepší.Kondicionér splňuje všechny body, a jsem s ním nadměrně spokojená.

Celkové shrnutí
skvělé balení
vůně
konzistence
zlepšení vlasů
dobré rozčesávání

šampon 


kondicionér


Ještě jednou bych chtěla poděkovat oriflame za poskytnutí výrobků k recenzi.A určitě budu s oriflame stále spolupracovat.

Jakou máte zkušenost s oriflame?
Jaký je váš oblíbený šampon a kondicionér, a jaký by jste mi popřípadě doporučili?

Sherr.

EDIT 
Na asku mi přišlo hodně otázek,jak tahle spolupráce vlastně probíhá nebo proč mi to poslali...A tady je jednoduchá odpověď. Napsala jsem oriflame , jestli by nechtěli spolupráci a ti mi odepsali ,pak jsme se už jen domluvili a bylo to.Takže stačí napsat jen sem

11 komentářů:

  1. S kondicionérem nemám žádné zkušenosti. Vlasy si nebarvím ani nežehlím/nekulmuji, a tak si myslím, že to není potřeba, mám je zdravé. :) Ale pokud si někdy budu chtít koupit, určitě zauvažuji o tomto. Díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to máš dobrý , já se svýma musím pořád něco dělat:// a nemáš začčč

    OdpovědětVymazat
  3. V životě jsi měla dva kondicionéry, ale tenhle je nejlepší. Lol, ty jsi mi ale blogerka. Jak můžeš o něčem říct, že je nejlepší, když jsi měla dva kondicionéry??????

    OdpovědětVymazat
  4. s oriflame mám úžasné zkušenosti .. a šampony od nich? pohádka .. josu prostě úžasné škoda že mamča už přestala věci z oriflame kupovat :/ ale ještě mi jich pár zůstalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsme přestala z oriflamu objednávat://ale snad se mi do rukou zase někdy dostanou

      Vymazat