pondělí 31. března 2014

Eos lip balm

Omlouvám se za to ,že jsem dlouho nic nepřidávala,ale blíží se mi už přijímačky a musím se teď učit.Ale dnes jsem si konečně udělala trochu čas a rozhodla se udělat menší recenzi na EOS balzámy.
·        Balení balzámu je naprosto neuvěřitelné.Je trochu podobné zázračnému kelímku z oriflame až na to, že je to vlastně jedna malá kulička.Vejde se do pouzdra a dokonce i do kapsy.Má jednoduché otvíraní a na dolní a horní části má nápis EOS.
·        Je krásně lehký,svěží a pečující.Na rtech vydrží strašně dlouho, vždycky si ho dávám než jdu do školy a vydrží mně klidně až do 3. vyučovací hodiny.Vydržel by klidně i déle,ale já to vždycky“slížu“, protože má božskou chuť.
·        To co je na něm nejlepší je pro mě jeho vůně a chuť.Voní svěže a příjemně.Chuť balzámu je taková slaďoučká a jednoduše dobrá, není to jak jiné balzámy které oblíznete a nic necítíte.
·        Rty jsou po něm krásně měkké a  zvláčněné
tropické ovoce



Celkově bych shrnula to, že EOS je zatím nejlepší balzám co jsem měla.Pokud chcete balzám stačí si ho objednat tady nebo se můžete zúčastnit mojí GIVEAWAY,kde můžete právě EOS vyhrát.
Máte zkušenost s EOS balzámy ? Jaký EOS by jste chtěli vyzkoušet?

Sherr.

7 komentářů:

  1. Kolik je na té stránce na objednání poštovné? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě už ve videoklipu WCS od Miley Cyrus, chci ho vyzkoušet, uvažuji o tom, že si ho objednám. :) :3

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych si ho pořídit, hledala jsem ho už v Anglii, ale tam jsem ho nenašla:(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v anglii ho určtě majííí, asi si se špatně dívala:)

      Vymazat
  4. Právě mám Eosky objednané. Už se jich nemůžu dočkat, tak koukám na nějaké ty recenze. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat