pátek 24. ledna 2014

Cleaning brushes

Ahoojtee,
Abych začala, existuje hodně způsobů a přípravků na čištění štětců.



-Jedním z nich je například to, že použijete přímo vodičku na čištění štětců.S tímto nemám vůbec zkušenost,ale četla jsem že nejlepší Brush Cleaner je od MAC, a cena se pohybuje kolem 300-400 což je aji v pohodě.


-Pak je tu další možnost a to odličovačem. Tento způsob jsem zkoušela, ale moc se neosvěčil.


-A jako poslední, co znám je prostě štětce umýt šamponem.A právě na tenhle způsob vám ukážu menší tutoriál.

Vzala jsem si štětec na make-up od  Beauty. 


Štětec si prvně namočíme.A nachystáme si šampon, je úplně jedno jaký,ale já jsem například použila Advance Techniques z Avonu.


Do dlaně si dáte šampon a začnete štětec umývat ..


Poteče z něj hodně špinavá voda..


Štětec umýváte do té doby, než z něj přestane téct špinavá voda.

A je umyto,pak už ho  jen dáte uschnout.Hlavně štětec nedávejte uschnout do nějakého kelímku,voda by mohla natéct do „držátka“ !!

A jak čistíte štětce vy?:)



1 komentář:

  1. ja čistím štetce presne tak ako ty ale používam tekuté antibakteriálne mydlo :) aspoň mám pocit že to je trošku vydezinfikované :D
    simonnezacko.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat