pondělí 16. září 2013

England New In

Hi Guyss,včera jsem se vrátila konečně z Anglie,ale nejradši bych tam zůstala.Rozhodla jsem se vám postnout co jsem si koupila.Moc věcí jsem si nekupovala a poprvé v živote mě zklamal Primark.



Jako první jsou tu věci z Primarku,jak už jsem psala dřív Primark mě poprvé zklamal.Vždycky tam bylo tolik krásných věcí a teď prostě nic.
Legíny s květovaným vzorem/kožená kabelka/šátek se srdíčky/1D bonbony/dezinfekční gel na ruce/rtěnka/balzám na rty/kleštičky na řasy

Další věci jsou z Topshopu..Už dlouho dobu jsem chtěla ponožky s krajkou a v Topshopu je měli tak jsem si je hned brala.
Šedé krátké tílko/nejvííc cute ponožky

První věc co jsem si koupila byla 1D voňafka,kterou jsem si koupila hned první den v Oxfordu.




A jako další věci jsou tu takové ty různé věci z Gift Shopů a Poundlandů.



Některé věci jsem nepřidávala,protože jsou to dárky.





2 komentáře:

  1. Ty ponožky jsou moc hezky, kolik staly? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ponožky s krajkou jsou fakt mega!:)
    Mám blog "nově" ráda bych za každého nového čtenáře:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat