neděle 25. srpna 2013

Ombre Hair


Co to vlastně ombre hair je ?

Je to vlastně zesvětlení vlasů.


Nevím jak bych to popsala tak jsem na googlu našla toto "Ombré hair si berou za úkol oživit a osvětlit vlasy většinou tmavších tónů a dosáhnout tak vzhledu, který bude napodobovat vlasy zesvětlené sluncem."











Jak dlouho vydrží?

Ombre by mělo vydržet do té doby než vlastně odroste,ale četla jsem ,že s nástupem zimy vlasy znovu ztmavnou.

Můžu si je udělat doma?

Ombre hair si můžete určitě udělat sami doma, není to nic těžkého.Ale já jsem si rači zašla ke kadeřnici,protože vím jaká jsem.:D

Kolik ombre stojí?

Mě to osobně stálo 740kč...záleží na kadeřnici jaké má ceny.Ale určitě to vždycky bude do 1000kč.





-Jaký máte názor na Ombre Hair?Líbí se vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat