pondělí 30. června 2014

Review

Pokaždé nevím ,jak mám začít úvod.Tento článek bude taková menší recenze výrobků,které jsem si nedávno koupila.Měla to být jen recenze oriflame výrobků,ale napadlo mě proč tam nezařadit více věcí.A hned tady v úvodu bych chtěla poděkovat oriflame za poskytnutí výrobku, a chtěla bych se omluvit za malé nedorozumění.A teď konečně k samotnému článku.

Jako první tu mám BB cream z oriflamu,který nese název Skin DRAM BB cream SPF 30.Abych popravdě řekla, na BB cream jsem se strašně těšila.Vždy jsem chtěla nějaký zkusit,protože si je všichni chválí a já tak problematickou pleť nemám.BB cream měl plnit funkci make-upu,zakrýt nedokonalosti,sjednotit pleť.BB Cream mi nedokonalosti  moc nezakryl.Konzistence je celkově dobrá.Když jsem ho zkoušela hned první den,kdy mi bb cream přišel,tak byla taková hustá,těžká a špatně se roztírala.Ale asi to bylo tím teplem nebo nevím.BB cream je jinak skvělý a dala bych mu 3hvězdičky z 5.





Jako další tu mám věc také z oriflame a to  Optimals Even Out day cream spf20.Tenhle krém jsem vůbec nečekala, myslela jsme si , že jsem objednala jiný ,ale přišel mi tenhle,ale možná jsem se spletla.
Krém je na tmavé skvrny na obličeji,já je bohužel nemám,takže nemůžu říct jestli funguje.Ale krém je strašně hutný,ale na obličeji působí lehce, krásně zklidní pleť a sjednotí.Krému bych dala 3 hvězdičky z 5.


A jako poslední věc z oriflamu jsou tyto Mono oční stíny v odstínu Perly Gold.Stíny mě vcelku zklamaly .Pigmentace je celkem dobrá,ale výdrž je hrozná.Na očích mně vydržely tak max hodinu a to jsem měla i  bázi.Stíny se také špatně nanáší a štětečkem nejdou skoro vůbec,tak je nejlepší použít prst.Stínům bych dala 3hvězdičky z 5.


Další dvě věci jsou tyto,které jsem koupila ve Vídni.Je to Baby Lips, na který recenzi ani dělat nebudu,protože je každý zná.Ale  ptali jste se mě jestli je lepší Baby Lips nebo Eos.A teď bych odpověděla, že rozhodně eos.Druhá věc je tenhle makeup sponge egg.Vždycky jsem ho viděla u různých youtuberů a vždy jsem ho chtěla zkusit,protože si ho každý chválí. A vážně je úžasný,krásně make up rozetře.Je malý a určitě je dobrý na cestování.Řekla bych,že je i lepší než štětec.





Pak tu mám tenhle Maybellin korektor.Z kterého jsem byla hodně překvapená.Krásně zakrývá kruhy pod očima a celkem i pupínky,ale řekneme si žádný korektor nezakryje všechno dokonale.Pokud chcete nějaký levný korektor,který se dá sehnat tady v čr,tak bych vám ho doporučila.A jestli chcete vážně dobrý,který krásně kryje ,tak bych vám doporučila NARS korektor,který je už bohužel trochu dražší.


Určitě jste si všichni všimli v reklamách této nové Micerální vody,která je značky Nivea.Micerální voda má sloužit k hydrataci pleti,odstranění make-upu  a     čištění.Všechny tyto položky splňuje.Plet je po ní krásně svěží a čistá.


A naposledy tu mám tyhle 2 řasenky.První nese název Pump up booster od Miss sporty a druhá je od Maybelline the rocket volum express,která by měla být i voděodolná.Bohužel tu řasenky nechci moc recenzovat,protože chystám velkou recenzi řasenek.Ale řasenky jsou obě skvělé,akorát pump up booster slepuje trošku řasy. 




Ještě jednou bych chtěla poděkovat oriflame.
Jaký je váš oblíbený BB cream?
S láskou Sherr.

1 komentář:

  1. OMG! Že jsi byla v nákupním centru SCS! A ten beauty blender jsem si v Primarku koupila taky :)

    OdpovědětVymazat