čtvrtek 9. ledna 2014

Must have

Ahojtee,
Dívala jsem se na různé blogy a hodně blogerek píšou články na témě „Must have“ a jeden tu máte zrovna ode mě.


Skater skirt
Tahle skater skirt je jednoduše úžasná, má skvělou barvu a je pohodlná.Jednou mi ji půjčila kamarádka a od té doby jsem si ji zamilovala.Určitě si ji musím koupit,tuhle jsem viděla v Primarku , tak doufám až tam pojedu,že ji budou ještě mít.

Floral skater
Poslední dobou jsou v módě zase květinové vzory a tyhle šaty jsou krásné,roztomilé a jednoduché.

Denim insert dress
Do těchto šatů jsem zamilovaná už 2 měsíce.A jsou jednoduše boží.

Onesie
Tohle Onesie je z Primarku, a je za přijatelnou cenu,než onesie normálně například z H&M. Onesie vypadá roztomile a já prostě miluji Micky Mouse.

Baby Lips
Poslední dobou si každý chválí tento balzám a já ještě neměla šanci ho zkusit.V česku byl/je k dodání v Rossmanu s řasenkou za cca 200kč ale mě to přišlo zbytečné.Na konci ledna se chystám do Vídně a tam si určitě jeden pořídím.

Socks over tights
Další úžasná věc,kterou si musím pořídit.Vypadaly by krásně se skater sukní.

Creepers


A je tu poslední věc. A to jsou Creepers , jsou to vlastně boty s tlustou podrážkou.Na noze vypadají skvěle a určitě se v nich dobře chodí.

Máte některé kousky z těchto věcí?
Byee,s láskou Sherr.

5 komentářů:

  1. Mám creepers z HM a jsou bozii

    OdpovědětVymazat
  2. Mám denim insert dress a skater skirt :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten růžový Baby lips mám, a přesně tyhle creepers taky myslím:) jsou boží, ale hrozně mě z nich bolely nohy:D

    OdpovědětVymazat