středa 25. prosince 2013

What's in my makeup bag?

Hi Guys,

Tento článek se snažím napsat už dlouhou dobu a konečně jsem se k němu dokopala.Kosmetickou taštičku mám z Douglasu a dostala jsem ji zdarma, takže vůbec netuším jestli se dá koupit.




Co v ní nosím?
-      pudr
-      makeup
-      krém
-      štětce
-      stíny
-      řasenky
-      Tužka na oči/tekuté linky
-      balzámy
-      gumičky


PUDR/MAKE UP
Pudr mám Colortrend z Avonu,který stojí kolem 100Kč.Jsem s ním nadměrně spokojená. Ze všech pudrů ,které jsem měla je tento nejlepší. S makeupy moc zkušenost nemám,protože jsem je nikdy nenosila,ale na podzim jsem se rozhodla jeden koupit a vybrala jsem si Extra lasting liquid foundation z Avonu,cena makeup byla tuším 150Kč , ale jen pro to , že byl ve slevě.S makeupem jsem spokojená a doporučuji.

KRÉM
Dlouho jsem hledala pořádný krém na mojí suchou pleť a konečně jsem ho našla a je to Milk&Honey gold z Oriflamu.Krém je hlavně na hodně suchou pleť,tak kdo ji máte tak doporučuji.Cenu bohužel nevím. 


ŠTĚTCE
V tašce mám jen 3 štětce.A to dva na úpravu obočí a jeden na stíny.

STÍNY



TUŽKA NA OČI/TEKUTÉ LINKY
Moje oblíbená tužka na oči je STAYS od essence a tekuté linky,které zbožňuji a ty jsou od SHE.


BALZÁMY/GUMIČKY
Love Lips od Dermacolu.V tašce mám také vždy nějakou gumičku,abych si mohla sepnout vlasy. 

2 komentáře:

  1. Hezký;) ten první štěteček co tam máš mám taky a je fakt super :D to na ty řasy mi je vždycky oddělí,kdyby se nějaká slepila:3

    OdpovědětVymazat