pátek 16. srpna 2013

Something about me

Ahoj,věšina lidí mě asi nezná tak jsem se rozhodla napsat pár faktů o mně.

1.Je mi 14 let ale za 2 měsíce mi bude 15.

2.Až vyrostu chtěla bych být letuška.

3.Miluju nakupování, hihi jako každá holka.

4.Nemám ráda pavouky,hady a koně.

5.Jednou bych chtěla bydlet v Londýně.

6.Byla jsem na koncertě Little Mix a 1D.

7.Miluju cestování ale zatím jsem byla jen v Anglii,Německu,Chorvatsku a Rakousku.

8.Miluju čokoládu, pro tu bych klidně vraždila.

9.Mám křivej zub a nějak mi to už nevadí,a špičáky mám jak upíír. Taky mám křivej nos a ten bohužel nemám ráda.

10.Ráda si plním své sny.A můj největší sen je se jednou podívat do Ameriky.

11.Můj vzor je Demi Lovato a Perrie Edwards.

12.Mám jednoho bratra.

13.Dřív jsem měla dlouhé vlasy.

14. Nesnáším na sobě svoji stydlivost a to že všem hned věřím.

15. Mám divné oči které mění barvu, ráno je mám třeba modré a odpoledne zelené a k večeru mají zase jinou barvu.







Žádné komentáře:

Okomentovat